10 Airbnbs که می خواهید برای همیشه در آنها اقامت کنید

به گزارش آی تی گپ، Airbnb یکی از بهترین چیزهایی است که برای مسافران اتفاق می‌افتد . این پلت فرم اقتصاد به اشتراک گذاری به طور باور نکردنی به مردم اجازه می‌دهد فضای اضافی خود را اجاره کنند ( از یک اتاق اضافی گرفته تا یک خانه خالی ) . و در حالی که Airbnb به عنوان راه مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی برای سفر شناخته می‌شود ، همچنین دارای یک مکان بسیار باور نکردنی و یک مکان امن نیز می‌باشد .

10 Airbnbs که می خواهید برای همیشه در آنها اقامت کنید

( اگر پیش از این هرگز در Airbnb بمانید ، می‌توانید 35 دلار از اولین اجاره خود را با استفاده از این لینک به دست آورید .)
بنابراین ، شما می‌توانید در هتل بمانید . یا ، می‌توانید در یک قصر تاریخی انگلیسی یا خانه درخت جنگل‌های بارانی اقامت کنید ! این listings Airbnb را چک کنید و تعطیلات خود را برنامه‌ریزی کنید !
10. خانه‌های مکعب ، روتردام ، هلند
خیابان Overblaak یک جاذبه محبوب و نمونه‌ای از معماری مدرن است . این منطقه 38 خانه مکعبی معروف دارد که همگی به روش غیر مرسوم به هم متصل شده‌اند . اگرچه این یک منطقه زنده است ، اما معماری منحصر به فرد توجه زیادی را به عابران کنجکاو جلب کرده‌است . بنابراین صاحب یک مکعب را برای عموم باز کرد . مکعب نمایش به طور کامل مبله شده و برای ورود به همه موجود است .
9. Tile هاوس ، twentynine Palms ، CA ، آمریکا
این خانه خلاق دارای یک وان آب‌گرم ، مناظر عالی و یک باغ با firepit است . twentynine Palms ، شهر کویر "Mojave" است که این اجازه را می‌دهد تا یک تجربه صحرایی در صحرای Mojave داشته باشد و در این خانه بزرگ اسکان داده شود .
8. Headfort هاوس ، Kells ، Meath ، ایرلند
این محل اقامت در یک مدرسه 60 تخت تاسیس شده‌است . ساختمان تاریخی بزرگ برای این که او گردهمایی‌های خانوادگی و رویداده‌ای بزرگ داشته باشد، عالی است . این خانه دارای زمین‌های ورزشی بزرگ ، زمین‌های تنیس ، استخر شنا ، چین ، اصطبل ، زمین اسکواش و حتی یک تئاتر کوچک است .
7. قلعه Cumbria ، انگلستان
این قلعه که در سال 1841 توسط اشراف ساخته‌شده ، اکنون به یک خانه دنج خانوادگی تبدیل شده‌است . این قلعه می‌تواند میزبان 30 نفر باشد که با فضای باز زیادی احاطه شده‌است و توسط خانواده‌ای شاد ، دوستانه و دلسوز اداره می‌شود .
6. نیروهای خصوصی پالم اسپرینگز ، CA ، آمریکا
در سال 1934 در کلونی فیلم قدیمی یافت شد و زمانی متعلق به بینگ کرازبی بود . هر چیزی که شما برای یک تعطیلات کالیفرنیایی واقعی نیاز دارید - استراحت مانند یک ستاره سینما در ویلای impeccable ، احاطه شده با باغ‌های سرسبز !
سوئیت مهمان برج مراقبت ساعت Pancras ، لندن ، انگلستان
این آپارتمان در برج ساعت ممکن است یکی از هیجان‌انگیزترین مکان‌ها در پایتخت ران باشد ! آپارتمان مبله comfortably درست بالای ایستگاه بین‌المللی سنت Pancras قرار دارد و برای کسانی که به اکتشاف شهر می‌آیند ، عالی است .
4. قلعه Dairsie ، فایف ، اسکاتلند
تنها یک ساعت رانندگی از ادینبورگ ، این قلعه فرصتی فوق‌العاده برای کشف قلب اسکاتلند فراهم می‌کند . اولین قلعه در قرن دوازدهم ساخته شد و جایگاه مهمی از افراد در قدرت بود . در دهه 90 میلادی ، این قلعه اقامت راحتی را فراهم می‌کند .
3 ویلا San B & B ، Portici ، کامپانیا ، ایتالیا
ویلای قدیمی Vesuvianas در سال 1700 به اثاث عتیقه ، پشت‌بام solarium و یک باغ بزرگ با شکوه می‌بالد . میهمانان در فاصله یک دست از مقصدهای توریستی محبوب ، از جمله Pompeii ، ناپل ، سورن ، کاپری و Ischia هستند .
2. جنگل‌های بارانی ، Alajuela ، کاستاریکا
این خانه که در چشمه‌های آب‌گرم قرار دارد ، فضای بسیار جذاب و funky دارد . میهمانان همچنین دسترسی به چشمه‌های آب‌گرم و مسیرهای پیاده‌روی در جنگل‌های بارانی را برای آزادی به دست می‌آورند . خود خانه هنر پیشه و آمیخته با این عقب‌نشینی بهشتی است .
1. خانه صدفی ، جزیره Isla ، مکزیک
خانه اصلی شهرت جهانی برای طراحی منحصربفرد خود کسب کرده‌است . این ملک همچنین به یک استخر خصوصی ، دو تخت سلطنتی و باربی کیو در بیرون می‌بالد . ساحل تنها 15 دقیقه دورتر است که bathers و snorkelers را جذب می‌کند .

انتشار: 12 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 50

به "10 Airbnbs که می خواهید برای همیشه در آنها اقامت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 Airbnbs که می خواهید برای همیشه در آنها اقامت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید