معرفی 30 مورد از برترین رستوران های قطر برای تجربه طعم های جادویی

به گزارش آی تی گپ، ممکن است تا به حال اطلاعات زیادی در خصوص مراکز تفریحی و خرید قطر به گوشتان رسیده باشد؛ اما در کنار گردش، وعده های غذایی خوشمزه خستگی سفر را از تن شما بیرون می نمایند. اگر قبل از سفر به قطر سوال هایی مانند برترین رستوران های قطر کدام ها هستند یا در بین غذاهای قطری کدام یک را به عنوان یک وعده غذایی خوشمزه انتخاب کنم، فکر شما را درگیر می نماید، با مجله گردشگری خبرنگاران همراه شوید تا سری به دنیای خوشمزه برترین رستوران های قطر بزنیم.

معرفی 30 مورد از برترین رستوران های قطر برای تجربه طعم های جادویی

1- رستوران های جنوب شرقی آسیا

آسیایی ها غذاهای متنوعی دارند که بازی ادویه ها در آن پررنگ است. اگر دنبال غذاهایی با طعم تازه هستید، در برترین رستوران های قطر از غذاهای جنوب شرقی آسیا امتحان کنید.

- رستوران زعفران در برترین رستوران های قطر

اگر جزو هواداران غذاهای تند تایلندی هستید و دوست دارید با طعم های جنوب شرقی آسیا آشنا شوید رستوران زعفران دنیای متنوع از غذاهای خوش طعم تایلندی بین برترین رستوران های قطر است. با نگاه به منوی غذا در این رستوران می توانید سفره رنگینی از سوپ تا برنج سرخ شده و مرغ آب پز را برای خود تدارک ببینید.

در کنار طعم بی نظیر و فضای داخلی باشکوه که با سقف های بلند طراحی شده است، استفاده از رنگ طلایی روی دیوارها به زیباتر شدن این رستوران یاری نموده اند. بدون شک رستوران زعفران یکی از رستوران های لوکس قطر است تا پذیرای شما در یک وعده غذایی لذیذ باشد.

آدرس رستوران زعفران در گوگل مپ

- رستوران بازار ادویه جایی برای مزه های تازه

بازار ادویه نامه رستوران یکی از سرآشپزهای مشهور بین المللی است که با الهام گرفتن از غذاهای لذیذ و البته پرادویه جنوب شرقی آسیا، منوی بی نظیری را برای شما تدارک دیده است.

علاوه بر غذاهای خوشمزه که در این رستوران نوش جان خواهید کرد، استفاده از انواع طراحی های چوبی و حصیری برای دیوارها و استفاده از فانوس های قرمز آویزان شیک محیط دنجی را برای شما فراهم نموده است.

رستوران بازار ادویه در گوگل مپ

- رستوران هاکاسان در برترین رستوران های قطر

با غذاهای چینی میانه خوبی دارید؟ یا تا به حال جرات نموده اید غذاهای چینی را امتحان کنید؟ یکی از برترین رستوران های قطر که تجربه مناسبی از غذاهای چینی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، هاکاسان است. هاکاسان باکیفیت عالی غذاهایی که ارائه می دهد نام خود را از لندن تا میامی سر زبان ها آورده و سفر به قطر برترین زمان است تا شما هم با طعم غذاهای چینی این رستوران آشنا شوید.

طراحی رستوران هاکاسان از فضای بزرگی تشکیل شده که استفاده از پنل های چوبی تیره رنگ و صفحات مشبک برای تقسیم بندی آن حال وهوای شرق دور را در فکر شما تداعی خواهد نمود. انواع طعم های تازه مانند سالاد اردک ترک و غذاهای دریایی با عسل لذت هایی هستند که تجربه آن ها می تواند برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به خوردن غذاهای چینی هستند، مناسب باشد.

رستوران هاکاسان در گوگل مپ

- رستوران لیانگ و طعم های چینی

هوس خوردن غذاهای چینی نموده اید؟ لیانگ یکی از رستوران های چینی در قطر است که در کنار تجربه مناسب از طعم غذاهای چینی به خاطر دکوراسیون رنگارنگ و تفریح های پرجنب و جوش امتیاز بالایی از طرف مهمانان خود دریافت می نماید. اجرای نمایش چای سنتی و رشته فرنگی تنها بخشی از هیجان هایی هستند که در رستوران لیانگ تجربه خواهید کرد.

رستوران لیانگ در گوگل مپ

- رستوران موریموتو

تا چه مقدار به طراحی رستوران هایی که به آن مراجعه می کنید اهمیت می دهید؟ موریموتو یکی از رستوران های لوکس قطر است که با ارائه شاهکارهای آشپزی از کشور ژاپن و دکوراسیون بی نظیر پذیرای مهمان های خود است.

این رستوران مجموعه خوش طعم از انواع سوشی های ژاپن را برای مهمانان خود تدارک دیده تا برترین تجربه از خوردن سوشی لذیذ را در فکر شما ثبت کند و همواره این تجربه از برترین رستوران های قطر در فکرتان بماند. در مقابل اگر به سوشی علاقه مند نیستید می توانید از پیشنهادات دیگر مانند ریزوتو خرچنگ یا کاد سیاه لذت ببرید.

رستوران موریموتو در گوگل مپ

- رستوران نوزومی در برترین رستوران های قطر

نوزومی یکی دیگر از رستوران های ژاپنی در قطر است. دلایل مختلفی سبب شده تا نام نوزومی در بین برترین رستوران های قطر ثبت گردد، به طوری که اگر در پی یک موسیقی لذت بخش در کنار محیط شیک و ظریف هستید که یادآور اصالت ژاپن باشد، ضروری است سری به این رستوران بزنید.

نوزومی بعد از افتتاح شعبه در لندن با استقبال بالای مشتریان روبه رو شد و در نتیجه تصمیم گرفت یک رستوران فوق العاده زیبا در کنار خلیج باشکوه فارس برای مهمانان خود در قطر تدارک ببیند.

رستوران نوزومی در گوگل مپ

- رستوران نوبو

نوبو قول می دهد شما را به یک ماجراجویی عجیب و غریب دعوت کند. این ماجراجویی ریشه در طراحی جالب و شگفت انگیز آن دارد. عبور از راهرو شناور و وارد شدن به ساختمان سه طبقه یک شاهکار معماری است که به وسیله طراح مشهور آمریکایی به نام دیوید راکول خلق شده تا در کنار تاکوهای گوشت گاو از محیط زیبا لذت ببرید.

این رستوران به خاطر طراحی بی رقیب و قرار گرفتن در کنار خلیج فارس چشم انداز زیبایی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد و در فهرست برترین رستوران های قطر هم می آید. شما می توانید بعد از تجربه هیجان در شهربازی های قطر در این رستوران لحظات یه یادماندنی را سپری کنید.

رستوران نوبو در گوگل مپ

2- رستوران های آمریکای لاتین

غذاهای آمریکایی هیجان خاصی دارند. طعم های متنوع، عطرها و رایحه های مختلف، تنوع غذایی زیاد و… تنها برخی از ویژگی های غذاهای آمریکایی است. اگر دوست دارید این غذاها را امتحان کنید، برترین رستوران های قطر درباره این نوع غذاها را از دست ندهید.

- رستوران تورو تورو در برترین رستوران های قطر

تورو تورو، شما را به دنیای لذیذ غذاهای آمریکای لاتین می برد. سرآشپز مشهور ریچارد سندووال مبتکر غذاهای خوش طعم آمریکای لاتین در این رستوران است که در کنار این محیط متنوع و چشم انداز خیره نماینده از دریا طعم های متنوع از سفره آمریکای لاتین را در اختیار شما قرار می دهد.

تاکوهای دنده گوساله تا اختاپوس کبابی مزه هایی هستند که تجربه تازهی را در فکر شما به ثبت می رسانند و هیچ وقت یادتان نمی رود که در یکی از برترین رستوران های قطر غذا خوردید.

رستوران تورو تورو در گوگل مپ

- رستوران لامار

دوست دارید در کنار چشم انداز خیره نماینده ساحل قطر منویی از غذاهای کشور پرو را در اختیار داشته باشید؟ رستوران لامار با ترکیب غذا های کشور پرو و ژاپن طعم تازه و خوشایندی را برای شما فراهم نموده است.

اگر در پی رستوران های لوکس قطر هستید لامار به خاطر موقعیت خاص و لذت غذاهایی که از گوشت های کبابی با زغال چوب تهیه شده اند تا سوشی های متنوع ژاپنی یکی برترین گزینه ها خواهد بود.

رستوران لامار در گوگل مپ

- رستوران بودگا دگرا

هنگام قدم زدن در رستوران بورگا دگرا معماری ویلاهای مجلل مکزیکی در فکر شما تداعی خواهد شد. این رستوران شامل سالن پذیرایی، سالن ناهارخوری اصلی و تراس تزیین شده با گیاهان سرسبز است که اجرای موسیقی زنده در کنار پایکوبی لاتین آن را به یکی از برترین رستوران های قطر تبدیل نموده است.

بخش خوشمزه بودگا دگرا منو سنتی مکزیک است که با مطالعه آن با دنیای متنوعی از انواع غذاهای دریایی تاکو و گوشت های کبابی روبه رو خواهید شد و استفاده از فضای شاد سبب می گردد تا به مشتری دائمی این محل تبدیل شوید. بعد از گشت وگذاری در جاذبه های تاریخی قطر به این رستوران بروید و از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید.

رستوران بودگا دگرا در گوگل مپ

- رستوران کویا

با امتحان کردن طعم غذاهای کشور پرو موافق هستید؟ رستوران کویا دارای محیطی زیبا است که با مبلمان حکاکی شده با دست تزیین شده تا در کنار غذای خوشمزه از زیبایی های اطراف خود هم لذت ببرید. غذاهای پرو در این رستوران با استفاده از روش های آشپزی ژاپنی، چینی و حتی اسپانیایی تهیه می شوند.

با ورود به این رستوران منوی بزرگی پذیرایی شماست تا با انتخاب طعم های عجیب و غریب و البته خوشمزه از غذای خود در یکی از برترین رستوران های قطر لذت ببرید.

رستوران کویا در گوگل مپ

3- رستوران های اروپایی در برترین رستوران های قطر

غذاهای اروپایی طعم های تازهی دارند که برای هواداران مزه های تازه انتخاب مجذوب کنندهی خواهد بود. در سفر به قطر به برترین رستوران قطر که غذاهای اروپایی سرو می نمایند، بروید و این غذاها را تجربه کنید.

- رستوران ژان ژرژ

در پی برترین رستوران های قطر هستید و دوست دارید طعم غذاهای اروپایی را بچشید؟ سرآشپز ژان ژرژ با ترکیب غذاهای مجلل و فضای آرام و دلنشین، رستوران مناسبی را برای شب های آدینه قطر تدارک دیده تا به همراه خانواده خود در ظرف های لوکس آن یک وعده غذایی عالی را در فکر خود به ثبت برسانید.

رستوران ژان ژرژ تنوع بالایی از انواع پیتزا و ترافل سیاه تا چیزبرگر و گوشت گوساله میلانی را برای شما مهمانان عزیز تدارک دیده تا با هر ذائقه، غذای مناسب خود را سفارش دهید.

رستوران ژان ژرژ در گوگل مپ

- رستوران ایزو از برترین رستوران های قطر

رستوران ایزو یک انتخاب مناسب برای هر ساعتی از روز است چون به خاطر دارا بودن فضای مناسب در طبقه همکف در محیط داخلی یا خارج رستوران و بعلاوه یک اتاق غذاخوری مرتفع در طبقه دوم محیط مناسبی برای نشستن خواهد بود.

ایزو یکی از کافه رستوران های قطر است که با ارائه صبحانه های خوشمزه و منوی متفاوت در ناهار و شام تنوع بی نظیری را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

رستوران ایزو در گوگل مپ

- رستوران بیبو

در رستوران بیبو از غذاهای اسپانیایی مانند انواع سیب زمینی های خامه ای لذت ببرید. این رستوران دارای دکوراسیون شش ضلعی است که استفاده از انواع طراحی های مختلف با استفاده از آهن و چراغ های آویزان این حس را به شما انتقال می دهد که در یکی از رستوران های اروپا غذا می خورید اما با مختصاتی که در کشور قطرواقع شده است!

در کنار طعم بی رقیب، تزیین غذای این رستوران باعث خواهد شد، دست به گوشی شوید و عکس غذای خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

رستوران بیبو در گوگل مپ

4- رستوران های ملل

تجربه طعم های دیگر مثل این است که به شهرها و کشورهای دیگر دنیا سفر نموده باشید. بنابراین پیشنهاد می کنم رستوران های ملل را در قطر از دست ندهید. خبر خوب اینکه دسترسی به این رستوران ها به وسیله حمل و نقل عمومی قطر خیلی راحت است.

- رستوران زنگو در برترین رستوران های قطر

اگر نمی توانید وعده غذایی مناسبی را برای وعده ناهار یا شام انتخاب کنید پیشنهاد می کنم به یکی از رستوران های ملل قطر مراجعه کنید. رستوران زنگو تنوع بالایی از انواع سوشی تا مرغ کاری برای شما از آسیا تا خاور دور الهام گرفته و در طبقه 61 با چشم انداز زیبا از دوحه به پذیرای مهمانان خود می پردازد. به نظرم این تجربه از برترین رستوران های قطر را فراموش نمی کنید.

رستوران زنگو در گوگل مپ

- رستوران بوهو برای تجربه طعم بین المللی

مسافرت کردن به صورت گروهی در کنار لحظات شیرین و خوشی که به همراه دارد، چالش هایی را نیز برای شما به وجود می آورد. مثلا اگر دوست دارید به یک رستوران مراجعه کنید، اما هر یک از اعضای گروه شما علاقه مند به امتحان کردن طعم تازهی هستند ممکن است با چالش هایی روبه رو شوید. به خاطر این موضوع پیشنهاد می کنم، رستوران بوهو را انتخاب کنید.

این رستوران با طراحی مدرن در ساحل قطر واقع شده است و یکی از زیباترین کافه رستوران های قطر محسوب می گردد. شما در هر وعده غذایی از صبحانه، ناهار و شام گرفته تا چای بعد از ظهر می توانید به بوهو مراجعه کنید. تنوع بالایی از انواع وافل، برگر و پاستا در بوهو منتظر شما هستند.

رستوران بوهو در گوگل مپ

5- رستوران های استیک

اگر دنبال غذاهایی هستید که در آن ها گوشت بیشتری وجود دارد، رستوران های استیک از برترین رستوران های قطر هستند که حتما نظرتان را جلب خواهند کرد.

- خانه استیک قطر

خانه استیک قطر یکی از شعبه های رستوران های خانه استیک زنجیره ای است که در طبقه 23 برج رینز کارلتون واقع شده است. طراحی مجذوب کننده و فضای مجلل برای بخش ناهارخوری این رستوران در کنار چشم انداز زیبا از قطر صرف ناهار یا شام را برای شما دل انگیزتر خواهد نمود.

پیشنهاد می کنم قبل از انتخاب استیک لذیذ خود سس مخصوص ترافل را امتحان کنید و مطمئن باشید استیک نواری نیویورک که به سلیقه شما پخته شده باشد، این رستوران را به یک انتخاب فوق العاده تبدیل می نماید.

رستوران خانه استیک قطر در گوگل مپ

- رستوران ولف گنگ در برترین رستوران های قطر

اگر در پی یک مکان آرام برای نوش جان وعده غذایی خوشمزه با خانواده خود هستید، رستوران سرآشپز ولف گنگ گزینه مناسبی بین برترین رستوران های قطر خواهد بود. این رستوران منوی ساده اما در عین حال بی رقیب از نظر طعم را در اختیار شما قرار می دهد تا با خوردن انواع استیک گوشت و غذاهای دریایی با برترین کیفیت، خاطره خوبی را در فکر شما به ثبت برساند.

رستوران ولف گنگ در گوگل مپ

6- رستوران های مناسب شام در قطر

برترین رستوران های قطر برای یک شام جانانه و به یادماندنی آن هایی هستند که شما را با فرهنگ و غذای قطر آشنا نمایند.

- رستوران بیت التله

نوبت به غذاهای قطری رسید. رستوران بیت التله روی تپه های جنوبی قطر واقع شده است که برخی از غذاهای قطری مشهور را می توانید در منوی آن مشاهده کنید. این رستوران در وعده های صبحانه، ناهار و شام آماده ارائه خدمات به مهمانان خود است.

اما موقعیت مکانی عالی آن برترین انتخاب برای وعده غذایی مشترک با دوستان یا خانواده در هنگام شب خواهد بود. این رستوران دارای محیط بزرگی است و با خیال راحت می توانید به اتفاق دوستان خود به آن مراجعه کنید.

رستوران بیت التله در گوگل مپ

- رستوران سوفرا

با یک ضیافت بی نظیر از غذاهای قطری موافق هستید؟ رستوران سوفرا با ارائه انواع غذاهای قطری مانند کوفته مرغ و بشقاب گوشت یک شام دل انگیز را برای شما رقم خواهد زد که در کنار غذای اصلی با منوی دسر خود که شامل چیزکیک باقلوا و ماست پخته است به کامل شدن وعده غذایی شما یاری می نماید.

به نظر خیلی از گردشگرانی که غذاهای قطری را امتحان نموده اند، رستوران سوفرا یکی از برترین رستوران های قطر است.

رستوران سوفرا در گوگل مپ

- رستوران شیرفن میتیس در برترین رستوران های قطر

منوی رستوران شیرفن مفتیس به وسیله سرآشپز استار میشلن ارائه می گردد تا تنوع مختلفی از غذاهای متفاوت جاده ابریشم شمال آفریقا را در اختیار شما قرار دهد.

همان طور که متوجه شده اید سرصحبت من در رابطه با رستورانی است که با ارائه انواع غذاهای منحصر به فرد مانند حموس سیاه و پاستیل خرچنگ تنوع بی رقیبی از غذاهای آفریقایی در اختیار شما قرار می دهد. اگر بعد از خوردن وعده غذایی خود همچنان گرسنه هستید انواع دسر نان شکلاتی یا باقلوای یخ زده را امتحان کنید.

رستوران شیرفن میتیس در گوگل مپ

- رستوران سماط

یکی دیگر از رستوران هایی که غذاهای قطری را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد، سماط نام دارد.

این رستوران علاوه بر غذاهای بومی قطر منوی متنوعی از انواع غذاهای کشورهای همسایه را هم برای شما فراهم می نماید تا با مشاهده چشم انداز زیبای دوحه کورنیش لذت یک غذای آسیای را بچشید و از بودن در یکی از برترین رستوران های قطر لذت ببرید.

رستوران سماط در گوگل مپ

- رستوران پریسا

اگر قطر را برای سفر انتخاب نموده اید و دلتان برای غذاهای ایرانی تنگ شده، رستوران پریسا غذاهای ایرانی را برای شما تهیه می نماید. این رستوران در بازار واقف واقع شده است و طراحی داخلی آن با استفاده از موزاییک های متفاوت و لوسترهای بزرگ آویزان از سقف نمای جالبی را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

در کنار این موارد استفاده از طاقچه های کوچک در دیوار این رستوران که با نقاشی هایی از افسانه های باستانی ایران تزیین شده اند به شما یاری می نماید تا احساس غریبگی در قطر نداشته باشید و علاوه بر ضیافت کام به ضیافت چشم هم بپردازید.

رستوران پریسا در گوگل مپ

7- رستوران های هندی

شاید هرکسی نتواند عطر تند و آتشی فلفل را تحمل کند، اما اگر شما هم اهل غذاهای تند هندی هستید، در قطر سراغ برترین رستوران های هندی بروید.

- رستوران جمار

معمولا ما تعریف های زیادی در خصوص غذاهای هندی شنیده ایم و اگر خوش شانس باشیم تجربه چشیدن طعم غذاهای هندی را داشته ایم. یکی از رستوران های هندی قطر که با تهیه و پخت گزینه های مختلف در کنار غذاهای خوش طعم ممکن است انتخاب را برای شما سخت کند، رستوران جمار است.

این رستوران هندی یک فهرست غذای کامل از انواع مزه، پیش غذا، غذای اصلی و دسر را در اختیار شما قرار می دهد تا کامل ترین وعده غذایی را نوش جان کنید.

رستوران جمار در گوگل مپ

- رستوران جوالا

تا به حال چیزی از غذاهای خیابانی هندی به گوشتان خورده است؟ این غذاها با ادویه تازه و طعم سنتی تهیه می شوند و گزینه لذیذی جهت تجربه کردن خواهند بود. رستوران جوالا غذاهای خیابانی هندی را در فضای پرجنب وجوش و رنگارنگ برای مهمانان خود تدارک می بیند.

در کنار این موارد رفتار اصیل هندی کارکنان این رستوران یاری می نماید تا به طور کامل حس قرار گرفتن در یک رستوران هندی در فکر شما تداعی گردد. در یک کلام، برای یک تجربه جالب هندی، این جا یکی از برترین رستوران های قطر است.

رستوران جوالا در گوگل مپ

8- رستوران های ایتالیایی در قطر

غذاهای ایتالیایی همه جای دنیا هواداران خود را دارند. قطر هم رستوران های ایتالیایی مختلفی دارد که عطر سیر و ریحان و پاستاهای ایتالیایی آن همه عاشقان غذا را مدهوش می نماید. بد نیست برترین رستوران های قطر برای تجربه غذاهای ایتالیایی را بشناسید.

- رستوران لااسپیگا

یکی از برترین رستوران های قطر که با انواع غذاهای ایتالیایی پذیرای مهمانان خود است، لااسپیگا نام دارد. لااسپیگا در کنار دکوراسیون شیک و متناسب با ارائه کیفیت بالای غذا نام خود را در بین رستوران های لوکس قطر به ثبت رسانده است.

آن دسته از مسافران قطر که دوست دارند طعم واقعی و اصیل غذاهای ایتالیایی مانند فتوچینی، پاستا و پیتزا را تجربه نمایند، توصیه می کنم لااسپیگا را انتخاب نمایند.

رستوران لااسپیگا در گوگل مپ

- رستوران اسکالینی از برترین رستوران های قطر

یکی دیگر از رستوران های ایتالیایی که در کشورهای قطر، ریاض، دبی و لندن با افتتاح شعبه نام خود را به صورت دنیای و بین المللی به ثبت رسانده، اسکالینی است. این رستوران با افتخار تمام مواد خود را از تامین نمایندگان ایتالیایی تهیه می نماید و هر غذای ارائه شده در آن دارای یک دستور غذایی ایتالیایی معتبر است.

شما می توانید برای خوردن غذای خود تراس بیرون را انتخاب کنید چون استفاده از معماری زیبای ایتالیایی با آجرهای قرمز شما را به قلب ایتالیا خواهد برد.

رستوران اسکالینی در گوگل مپ

- رستوران لاوراندا و غذاهای ایتالیایی

لاوراندا رستوران ایتالیایی در قطر است که غذاهای اصیل ایتالیا را با غذاهای دریایی ترکیب می نماید و منوی متفاوتی از انواع پاستا و میگو را در کنار انواع پیتزاهای دریایی برای مشتریان خود فراهم می نماید. البته پیشنهاد می کنم بدون نوش جان کردن دسر تیرامیسو لذیذ از این رستوران خارج نشوید تا این تجربه در یکی از برترین رستوران های قطر را از دست ندهید.

رستوران لاوراندا در گوگل مپ

9- رستوران های یونانی

قطر رستوران هایی از ملل مختلف دارد که هرکدام رنگ وآب و فرهنگ کشورهای دیگر را به نمایش می گذارند. برخی از برترین رستوران های یونانی قطر را در ادامه معرفی نموده ایم.

- رستوران مایکونوس با چشم انداز ای از دریا

اگر طراحی و فضای زیبای رستوران برای شما مهم است، رستوران مایکونوس در فضای روشن و مطبوع رو به دریا قرار گرفته تا محیط زیبایی را در اختیارتان قرار دهد. استفاده از رنگ های سفید و آبی در طراحی این رستوران، ظاهر مدرنی از دکوراسیون مدیترانه را در اختیار مهمانان قرار می دهد تا با خوردن غذاهای یونانی سنتی در کنار اعضای خانواده خود از آن لذت ببرند.

از سالادهای تازه گرفته تا برگ های انگور پر شده از غذاهای دریایی اشتهای شما را برای تجربه غذاهای یونانی باز می نمایند.

رستوران مایکونوس در گوگل مپ

- رستوران هیلاس از برترین رستوران های قطر

با ورود به رستوران هیلاس تصور خواهید کرد که از صحرای قطر خارج شده اید و در سانتورینی قدم گذاشته اید. دکوری که مناسب غذاهای یونانی اصیل است بدون شک یک عکس در آلبوم تصاویر اینستاگرام شما را به خود اختصاص می د هد. هیلاس وعده های مختلف صبحانه، ناهار و شام را تهیه می نماید تا در کنار محیط زیبا و مجذوب کننده نیازهای مشتریان خود را پوشش دهد.

رستوران هلاس در گوگل مپ

کدام یک از برترین رستوران های قطر را انتخاب می کنید؟

با تنوع فوق العاده برترین رستوران های قطر می توانید دنیایی از طعم غذاهای تازه را از سراسر دنیا تجربه کنید و با در نظر گرفتن ذائقه خود رستوران مناسب را انتخاب کنید. دوست دارید کدام یک از رستوران های معرفی شده را برای وعده غذایی خود در سفر به یادماندنی قطر انتخاب کنید؟

منبع: علی بابا
انتشار: 25 مهر 1403 بروزرسانی: 25 مهر 1403 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2442

به "معرفی 30 مورد از برترین رستوران های قطر برای تجربه طعم های جادویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 30 مورد از برترین رستوران های قطر برای تجربه طعم های جادویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید