آشنایی با جاذبه های زیبای چین

به گزارش آی تی گپ، متخصصان راهنمای ما به شما مقاصدی از چین را پیشنهاد می دهند این کشور پهناور از پکن گرفته تا سرزمین های جنوب غربی آن مملو از جاذبه هایی است که مدرنیته و سنت را در کنار هم دارد. برخی از شهرهای چین آنقدر زیباست که اگر بار اولتان است که به چین می روید نباید آن ها را از دست دهید. مسافران اغلب، هم می خواهند مکان های باستانی چین و هم فرهنگ مدرن آن را ببینند. پکن و شی آن بهترین راه را برای اکتشاف گذشته امپراتوری چین پیشنهاد می دهد. در شانگهای بیشتر چین مدرن را می بینید. استان های غربی و جنوبی هم بهترین محل برای قایق سواری در انتهای سفر شماست.با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با چین بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با جاذبه های زیبای چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

چین باستانی؛ پکن، شی آن، پینگ یائو

بهترین جاذبه های پکن شهر ممنوعه، قصر تابستانی، عبادتگاه آسمان و میدان تیان آنمن هستند. برای دیدن دیوار بزرگ چین باید یک سفر یک روزه به شمال داشته باشید. از مقاصد گردشگری جدیدتر دهکده المپیک است که با سازه های بینظیر خود محل مناسبی برای گردش می باشد.

در درون عبادتگاه آسمان پارکی پرطرفدار وجود دارد که اگر قبل از طلوع آفتاب به این محل بیایید مردم بسیاری را در حال اجرا حرکات ورزشی می ببینید. می توانید دوچرخه ای کرایه نموده و یا پیاده از کوچه های تنگ و باریک قدیمی اطراف خیابان نانلوگژیانگ دیدن کنید و تصویری از زندگی مردم محلی این ناحیه داشته باشید.

. لشکر سفالین که مجسمه هایی از جنگجویان قدیم چین هستند در شی آن واقع شده است. در شهر شی آن در پشت دیوار چین عبادتگاهی است که در اطراف آن غازهای وحشی زیادی دارد و محل خوبی برای استراحت و لذت بردن از طبیعت می باشد که باید اول صبح به آنجا بروید و یکی از جاذبه های گردشگری آرام تر و ساکت تر شهر شی آن است. در عصر، به پارک لی آن هو که از پاک های محلی است بروید، در آنجا کافه ای وجود دارد که روبروی آن حوضی قرار داد که پر از گل های نیلوفر سفید و صورتی است و زیبایی حیرت آوری دارد.

از پکن می توانید سوار بر قطار سریع السیر شده و در کمتر از 4 ساعت به به شهر تائی یوان بروید در آنجا شهر کوچک پینگ یائو ظاهر دیوارهای قدیمی دور شهر خود را کاملا حفظ نموده و معماری دوستان از تماشای این دیوارها سیر نخواهند شد، اولین بانک چین در این شهر ساخته شده بود و این شهر پر از هتل های سنتی و قهوه خانه های کلایسک است. برای رزرو هتل در شانگهای در این محله، می توانیدبه وب سایت خبرنگاران مراجعه بفرمایید. شهر پینگ یائو در وسط جهت بازرگانی قدیمی بین پکن و شی آن قرار گرفته است، شی آن شهری بود که برای هزاران سال مرکز سیاسی چین به حساب می آمد. از جاذبه های گردشگری برتر شی آن می توان به لشکر سفالین اشاره نمود اما عبادتگاه های زیبایی هم دارد که بازدید از آن ها را نباید از دست داد.

مثلث شانگهای، سوژو، هانگژو

شانگهای قلب بازرگانی چین است که بهترین هتل ها، رستوران ها و مرکز خریدهای کشور در آنجا قرار دارند. اما این شهر جاذبه های گردشگری واضح و معروفی ندارد و گردشگران بیشتر در کنار رودخانه گردش می نمایند، از محله های استعماری قدیمی بازدید می نمایند و یا سری به بوتیک ها و کافه های این شهر می زنند.

بهترین هتل شانگهای هتل آستور هاوس است که از هتل های تاریخی این چین است . کمی دورتر از شانگهای دو شهر سوژو و هانگژو، دو مقصد فوق العاده برای گذراندن سفرهای یک روزه هستند و به راحتی با قطارهای سریع السیر قابل دسترسی می باشند. معروفیت سوژو به دلیل باغ های چینی کلاسیک آن است و دریاچه غربی هانگژو و مزرعه های چای آن همیشه الهام بخش شاعران و نویسندگان، هنر و مذهب این کشور بوده است. می توانید با قایق های پارویی در این دریاچه گشت و گذار کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 446

به "آشنایی با جاذبه های زیبای چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های زیبای چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید