چامسکی: حزب حامی ترامپ به انگل های ترسو تبدیل شده اند ، باتلاق کامل در اطراف رئیس جمهور آمریکاست

به گزارش آی تی گپ، نوام چامسکی گفت: ما با شخصی مواجهیم که برای دموکراسی کارآمد مناسب نیست و یک حزب سیاسی پشت او واقع شده است که هم اکنون به انگل های ترسو تبدیل شده اند.

چامسکی: حزب حامی ترامپ به انگل های ترسو تبدیل شده اند ، باتلاق کامل در اطراف رئیس جمهور آمریکاست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نوام چامسکی، زبان شناس فیلسوف و دانشمند آمریکایی در مصاحبه ای گفت، ترامپ مستاصل است. تمام توجه او معطوف به یک مسئله است که همان انتخابات است. او کوشش می نماید تا این حقیقت را پنهان کند که مسئول مرگ ده ها هزار نفر آمریکایی است. غیرممکن است بتوان این را به مدت طولانی پنهان کرد. کافی است آمریکا را با اروپا و حتی کانادا مقایسه کرد. دولت آمریکا در حدی منفور شده که به آمریکایی ها اجازه سفر به اروپا نمی دهند.

چامسکی خاطر نشان کرد، شانس ترامپ برای پیروزی بستگی به انجام کاری چشمگیر دارد. او سخت کوشش می نماید تا حکومت نظامی ایجاد کند. او حتی ممکن است قادر باشد تا انتخابات را لغو کند. او کاملا مستاصل است و نمی توان گفت او چه خواهد نمود.

این زبان شناس معروف آمریکایی توضیح داد، سخت است گفت خاتمه کار چه خواهد شد. دادگاه ها بعید است کاری انجام دهند. ما حتی ممکن است به مرحله ای برسیم که فرماندهی نظامی باید تصمیم بگیرد که در کدام سمت ایستاده است. این مرد مستاصل است. او روانی است. او به شدت در خطر از دست دادن موقعیت خود در کاخ سفید است و هر کاری که می تواند انجام خواهد داد تا جلوی آن را بگیرد.

چامسکی تاکید نمود، مسئله این است که ترامپ نمی تواند بازنده باشد. اول از همه، از نظر روانشناسی او قادر به قبول باخت نیست. دوم اینکه اگر او شکست بخورد و کاخ سفید را ترک کند ممکن است با مسائل حقوقی جدی روبرو گردد. هم اکنون او مصونیت دارد، اما یک باتلاق کامل در اطراف او است. او کوشش نموده تا تحقیقات را از خود دور کند. او تمامی بازرس های کل را که آغاز به تحقیق از او نموده اند، اخراج نموده است.

استاد علوم سیاسی آمریکا گفت، این یک بحران عظیم است. دموکراسی های پارلمانی برای 350 سال در انگلیس و برای 250 سال در اینجا وجود داشته است، اما هرگز قبلا مثل این مورد رخ نداده است. ما با شخصی روبرو هستیم که برای دموکراسی کارآمد مناسب نیست و یک حزب سیاسی پشت او قرار گرفته است که هم اکنون به انگل های ترسو تبدیل شده اند. او پایگاه مردمی در میان شبه نظامیان به شدت مسلح و سفیدپوست های فزونی طلب دارد. من فکر می کنم تا ماه نوامبر این کشور یک کشور متفاوت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1237

به "چامسکی: حزب حامی ترامپ به انگل های ترسو تبدیل شده اند ، باتلاق کامل در اطراف رئیس جمهور آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چامسکی: حزب حامی ترامپ به انگل های ترسو تبدیل شده اند ، باتلاق کامل در اطراف رئیس جمهور آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید