راهنمایی 270 وسیله نقلیه به کمربندی های خراسان شمالی

به گزارش آی تی گپ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت:در 24 ساعت گذشته تا به امروز از خروج 93 دستگاه وسیله نقلیه از شهرستان ها در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی،جلوگیری بعمل آمده است.

راهنمایی 270 وسیله نقلیه به کمربندی های خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار از ، سرهنگ محسن عربی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا کنون کلیه ورودی و خروجی های شهرستان ها با محدودیت همراه بود، اضافه کرد: خودرو هایی که از استان های دیگر وارد استان خراسان شمالی می شدند نیز به کمربندی های سطح استان راهنمایی شده و در شهر هایی که فاقد کمربندی بودند نیز از توقف آن ها جلوگیری بعمل می آمد.

سرهنگ عربی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته تا کنون تعداد 29 تیم انتظامی و همچنین 22 تیم راهور و پلیس راه در مبادی ورودی و خرجی شهرستان های سطح استان مستقر بودند، عنوان نمود: در همین مدت تعداد 124 نفر از نیرو های انتظامی استان در طرح فاصله گذاری اجتماعی بکارگیری شده اند.

او همچنین با بیان اینکه در این خصوص از 173 مجتمع تجاری، تفریحی، اقامتی، رستوران نظارت بعمل آمده است، گفت: با اطلاع رسانی به موقع رسانه ها در این بازه زمانی هیچ گونه واحد صنفی نیز پلمب نشده است.

سرهنگ عربی اضافه کرد:در نظارت هایی که در این 24 ساعت توسط پلیس امنیت عمومی از واحد های صنفی سطح استان اجرا شده، تعداد 56 مورد تذکر، 12 مورد تعهد و تعداد 8 مورد نیز اخطاریه صادر شده است.

معاون اجتماعی پلیس خراسان شمالی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته تا کنون تعداد 2 نفر از افرادی که در فضای مجازی اقدامات مجرمانه و همچنین شایعه پراکنی در مورد ویروس کرونا انجام می دادند نیز شناسایی شده و برخورد لازم در چهارچوب قانون با این افراد اجرا شده است.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1066

به "راهنمایی 270 وسیله نقلیه به کمربندی های خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمایی 270 وسیله نقلیه به کمربندی های خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید