اداره ثبت اسناد برای ثبت اسامی و یا تغییر نام شرکت های تولیدی سختگیری و بهانه تراشی نداشته باشد

به گزارش آی تی گپ، خبرگزاری خبرنگاران-محمود قنبری گفت: بسیاری از اسامی شرکت های توزیعی نیز خارجی هستند؛ حال چرا باید یک شرکت تولیدی که سال ها با یک نام برند شده، نامش را تغییر دهد؟

اداره ثبت اسناد برای ثبت اسامی و یا تغییر نام شرکت های تولیدی سختگیری و بهانه تراشی نداشته باشد

وی در ادامه گفت:در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، تفاهم نامه ای با مرکز ملی فرش منعقد شده که مسئولان این مرکز با بهانه های نبود بودجه آن را اجرایی نکرده اند لذا اتاق بازرگانی باید این موضوع را با جدیت پیگیری کند.

قنبری با اشاره به سفر رئیس جمهور ترکمنستان به ایران، گفت: مسئولان ملی از خراسان شمالی خواستند تا پیشنهادات خود برای افزایش مراودات با این کشور را ارائه دهیم. لذا واحدهای فراوری، سرمایه گذاران و تجار در این خصوص همکاری نمایند.

معاون مالی استاندار خراسان شمالی بیان داشت: هزینه حمل و نقل بار در طول سال گذشته 3 بار و سال جاری 2 بار افزایش داشته است لذا افزایش مجدد قیمت ها توجیهی ندارد؛ این در حالی است که این شغل در دوران کرونا حتی یک روز تعطیل نشده است.

وی در انتها توضیح داد: صادرنمایندگان از تحریم ها آسیب زیادی دیدند لذا سازمان امور مالیاتی باید تا حد امکان با این افراد مدارا کند تا صادرات کشور متوقف نشود.21 دی 1400

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2064

به "اداره ثبت اسناد برای ثبت اسامی و یا تغییر نام شرکت های تولیدی سختگیری و بهانه تراشی نداشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اداره ثبت اسناد برای ثبت اسامی و یا تغییر نام شرکت های تولیدی سختگیری و بهانه تراشی نداشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید