موفقیت عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز در دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و ترکیه

به گزارش آی تی گپ، طرح پژوهشی عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز با عنوان پایش تجمع زیستی میکروپالستیک ها در ماهیان پرورشی در قفس های دریایی در دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و ترکیه معرفی شد.

موفقیت عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز در دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و ترکیه

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران،در پی اعلان دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در چارچوب برنامه TUBITAK-MSRT-NIMAD Joint Call 2020، در مهرماه 1399، طرح پژوهشی آریا وزیرزاده، عضو هیئت علمی بخش مهندسی منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه شیراز با عنوان پایش تجمع زیستی میکروپالستیک ها در ماهیان پرورشی در قفس های دریایی به عنوان یکی از طرح های برگزیده معرفی گشت.

در پی این اعلان، 172طرح پژوهشی مشترک محققان ایرانی و ترکیه ای دریافت شده که داوری های فنی و علمی آن ازطریق سامانه های ویژه بارگذاری و داوری طرح ها در دانشگاه تبریز (به عنوان مسئول کارگروه همکاری های علمی ایران و ترکیه)، مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (NIMAD) و نیز سازمان پژوهش و فناوری ترکیه (توبیتاک) اجرا شده است.

با جمع بندی نظرات داوران هر دو کشور و امتیازات کسب شده در اردیبهشت ماه سال1400، تعداد 25طرح مشترک میان پژوهشگران ایرانی و ترکیه ای معرفی گشته است که در این میان، طرح پژوهشی دانشیار مهندسی منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه شیراز، دکتر آریا وزیرزاده نیز به عنوان طرح برگزیده دیده می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1781

به "موفقیت عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز در دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز در دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید