مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیغام منصوب شد

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور در حکمی اکبر قنبرپور را به سمت مشاور وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیغام منصوب کرد.

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیغام منصوب شد

بر اساس حکم صادره، مأموریت ویژه اکبر قنبرپور در دوره مسئولیت، تبدیل منطقه ویژه مالی پیغام به یکی از قطب های اقتصاد دیجیتال کشور، تبدیل منطقه ویژه پیغام به قطب ترانزیت ترافیک و داده در منطقه غرب آسیا، فعال کردن منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام برای توسعه صادرات خدمات و محصولات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتقای زیرساخت های لازم برای کسب و کارهای فعال در منطقه است.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی از دانشگاه تهران است. وی بیش از 15 سال سابقه فعالیت اجرایی را در کارنامه خود دارد.

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس، سرپرست پارک فناوری سلامت پردیس، رییس مرکز فن بازار ملی ایران، معاون دبیر شبکه تبادل و انتقال فناوری کشورهای عضو D8، عضو هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری تبادلات بین المللی فناورانه، مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان و دبیر نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری از جمله مهمترین مسئولیت های وی بوده است.

پیش از این نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیغام بود که وزیر ارتباطات وی را به عنوان عضو هیأت مدیره این شرکت منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2157

به "مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیغام منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیغام منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید