مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک با حضور رییس جمهوری برگزار می گردد

به گزارش آی تی گپ، تهران (پانا) - سید حمید سجادی با تاکید بر صندلی و منزلت پیشکسوتان ورزش کشور ، وزارت ورزش و جوانان را خانه آنها دانست و تصریح که برای تقویت منابع صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان، هم اندیشی لازم صورت خواهد گرفت .

مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک با حضور رییس جمهوری برگزار می گردد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش کشور که به همت صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان برگزار گردید با اشاره به توجه رییس جمهور به موضوع ورزش ، توضیح داد: رئیس جمهور علاوه بر سجایای اخلاقی ، نگاه ویژه ای به ورزش دارد و از صمیم قلب به ورزش و قهرمانان علاقه دارند.

وزیر ورزش و جوانان، دور هم جمع شدن های پیشکسوتان ورزش کشور را بسیار ارزشمند دانست و گفت : حضور پیشکسوتان در محافل مختلف در کنار هم شکوه و عظمت خاصی دارد و برای من به عنوان خادم شما در وزارت ورزش و جوانان ارزشمند است .

سید حمید سجادی تاکید نمود : مطمئن باشید تا پای جان آنچه حق ورزش است دنبال می کنم و برای پیشکسوتان ارزش و احترام خاصی قائلم تا جاییکه اولین حکم مشاور را هم به نام بیژن ذوالفقار نسب به عنوان یک پیشکسوت صادر کردم .

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : تکریم و دفاع از حقوق پیشکسوتان را مورد تاکید قرار می دهم و اعلام می کنم که وزارت ورزش و جوانان خانه پیشکسوتان است و قطعا هم اندیشی لازم با اهل فن برای تقویت منابع صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان هم با هدف پشتیبانی از جامعه پیشکسوتان مورد صورت می گیرد.

سید حمید سجادی در بخشی از سخنانش گفت : اعتقاد دارم که مسئولین و قهرمانان ورزشی بعد از اتمام دوران مسئولیت و قهرمانی هم قضاوت می شوند و اعتقادم بر این است که باید تمام کوشش خود را انجام دهم تا در آینده افسوس نخوردیم که چه کإرهابی باید انجام می دادیم یا نباید انجام می شد .

سید حمید سجادی با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران و قهرمانان ایران در بازی های المپیک و پارالمپیک گفت : مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو با حضور رییس جمهور برگزار خواهد شد .

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری مراسم کشتی پهلوانی و اهدا بازوبند پهلوانی ، گفت : مصادف با هفدهم ربیع الأول ، مراسم کشتی پهلوانی و اهدا بازوبند پهلوانی به پهلوان أیران با حضور رئیس جمهور در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد و پیشکسوتان ورزش هم می توانند با حضور ارزشمند خود در این مراسم حضور یابند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1952

به "مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک با حضور رییس جمهوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک با حضور رییس جمهوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید