ساختار سازمانی چهارچوب اصلی تصمیم های سازمان را آماده می نماید

به گزارش آی تی گپ، رضا درخشنده، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ایلام گفت:کتاب ساختار سازمانی در پنج فصل شامل کلیات و تعاریف، طراحی شغل، تقسیم کار، تاریخچه ساختار و تعاریف و نیز انواع ساختار سازمانی ازجمله ساختار سازمانی و ویژگی های آن تهیه و تنطیم شده است.

ساختار سازمانی چهارچوب اصلی تصمیم های سازمان را آماده می نماید

وی ادامه داد: بسیاری از اندیشمندان سازمان و مدیریت، توجه به مدیریت منابع انسانی را به عنوان ابزاری برای مزیت رقابتی و پایدار نام برده اند که در تبدیل کارکنان به دارایی های ارزشمند سازمان نقش حیاتی دارند. بعلاوه نوع ساختارهای یک سازمان است که می تواند از جمله عناصر و عوامل تأثیرگذار بر توسعه و پیشرفت یک سازمان باشد.

مؤلف کتاب تجزیه و تحلیل شغل ادامه داد: نوع ساختارهای یک سازمان می تواند از جمله عناصر و عوامل تأثیرگذار بر توسعه و پیشرفت یک سازمان به شمار آید، زیرا سازمان هایی با نوع ساختار ثابت با سازمان های دارای ساختار پویا کاملا متفاوت از یکدیگر هستند.

وی درخصوص محتوای کتاب تازه اش و اهمیت ساختار در سازمان ها گفت: ساختار سازمانی، یک راهنمایی کننده اساسی است که چهارچوب اصلی تصمیم ها را آماده و فعالیت های سازمانی، تقسیم، سازماندهی و راهنمایی می نماید.

به گزارش ایبنا رضا درخشنده، متولد 1361 در ایلام، کتاب ساختار سازمانی را در انتشارات درخشنده، در 138 صفحه و به قیمت 60 هزارتومان در سال1401 منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2334

به "ساختار سازمانی چهارچوب اصلی تصمیم های سازمان را آماده می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساختار سازمانی چهارچوب اصلی تصمیم های سازمان را آماده می نماید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختار سازمانی چهارچوب اصلی تصمیم های سازمان را آماده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید