رقابت سپاهان با مارتین پالرمو!

به گزارش آی تی گپ، سپاهان اصفهان در یک نیمه 4 و به روایتی 5 بار تیر دروازه نساجی قائمشهر را به لرزه درآورد تا یاد مارتین پالرمو را زنده نمایند! یک نمایش عجیب و باورنکردنی که شاید بتواند خودش را به کتاب گینس هم تحمیل کند.

رقابت سپاهان با مارتین پالرمو!

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

خبرنگاران، احسان محمدی- مارتین پالرمو را حرفه ای ها فوتبال خوب یادشان هست. مهاجم تیم ملی آرژانتین که یک رکورد خارق العاده دارد. هدر دادن سه پنالتی در یک بازی! اسم او با این عملکرد به یاد می آید در حالیکه در تیم های بوکاجونیور، ویارئال، رئال بتیس و ... مهاجم خطرناک و گلزنی بود.

سال 1999در مسابقات کوپاآمریکا وقتی لباس تیم ملی آرژانتین را می پوشید مقابل تیم ملی کلمبیا در یک بازی سه پنالتی را هدر داد تا نامش به کتاب رکوردهای گینس برود. آمار روشنی در خصوص تعداد زدن توپ به تیر دروازه وجود ندارد ولی سپاهان اصفهان در یک نیمه 4 و به روایتی 5 بار تیر دروازه نساجی قائمشهر را به لرزه درآورد تا یاد مارتین پالرمو را زنده نمایند!

دهها حمله بی ثمر و خاتمه پذیرش شکست 1-0 بعد از شلیک رعدآسای محمد میری. سهمیه آسیایی اش به خطر افتاد و امیر قلعه نویی در خاتمه بازی لبخند تلخی زند و گفت در چهل سال حضورش در فوتبال چنین چیزی ندیده است. اینکه چرا توپ های سپاهان گل نمی گردد! واقعاً چطور ممکن است این اتفاق رخ دهد؟ رضا میرزایی در ده ثانیه دو بار توپ را به تیر کوبید. شاید بعده علیرضا حقیقی فاش کند که در این بازی یک نیروی ماورایی به او یاری نموده است!

باد اما به پرچم محمود فکری می وزد. آنها تراکتور، فولاد و سپاهان را شکست دادند و مقابل پرسپولیس و استقلال هم به تساوی رسیدند. یک کارنامه درخشان برای مردی که انگار هر روز دارد به نیمکت استقلال نزدیک تر می گردد. حتی با خوش شانسی محض. فکری در خاتمه این بازی از تیرک دروازه تشکر کرد!

در مشهد ملاقات استقلال- شهرخودرو یک نمایش لذت بخش بود. تساوی 2-2 با گل های دیاباته(پنالتی) و ارسلان مطهری برای استقلال، حسین مهربان و محمدرضا خلعتبری برای شهرخودرو. در شبکه های اجتماعی کماکان در خصوص آفساید بودن گل اول استقلال و مشکوک بودن پنالتی روی قایدی بحث و جدل زیاد است. سهراب بختیاری زاده سرمربی شهرخودرو گفت که از داوری مغزش سوت می شد اما این حرف ها هیچوقت هیچ تاثیری نداشته است. بازی که تمام شد، اعتراض به داوری ها هیچ امتیازی را جابجا نمی کند.

استقلال با این تساوی در رتبه دوم جدول ماند و گرچه هنوز دو بازی دیگر تا خاتمه فصل باقی مانده اما به نظر می رسد فرهاد مجیدی و تیمش شانس اصلی کسب سهیمه هستند. آنها هیجان انگیز به سمت دروازه حریفان یورش می برند و در دفاع بسیار شنماینده هستند. بازیکنان شهرخودرو اگر باهوش بودند می توانستند پیروز شوند، همانطور که در آخرین ثانیه بازی تجربه سیدمهدی رحمتی به دادش رسید و توپ مهدی قائدی را از چند سانتی متری دروازه دور کرد.

فولاد خوزستان دیگر جوینده سهمیه آسیایی با یک گل پیروز به شکست دادن نفت مسجد سلیمان شد، آنها در صورت پیروزی استقلال مقابل دو پیکان و شاهین در بوشهر، حتی اگر سایپا، تراکتور و پارس جنوبی را شکست دهند باز هم نمی توانند استقلال را به زیر بکشند. تفاضل گل دو تیم آنقدر زیاد هست که امکان جبران آن میسر نباشد. با این همه هیچ آدم عاقلی فوتبال را پیش بینی نمی کند!

لغزش بد موقع سپاهان و تراکتور و فولاد باعث شد تا استقلال بتواند خودش را جدا کند. کسب عنوان نایب قهرمانی و سهیمه آسیایی احتمالاً بهترین فرصت برای تثبیت صندلی فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی هاست. موضوعی که در هر حال منتقدان خودش را دارد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1159

به "رقابت سپاهان با مارتین پالرمو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت سپاهان با مارتین پالرمو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید