دستاوردهای ایرانی در نمایشگاه چین عرضه شدند

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، دومین نمایشگاه بین المللی واردات چین از روز سه شنبه 14 آبان فعالیت خود را در شهر شانگهای چین شروع کرد. هدف دولت چین از برگزاری این رویداد، یاری به حضور شرکت های بزرگ در بازار چین و تامین احتیاج صنایع کشور از ابعاد مختلف از جمله فناوری و انرژی است.

دستاوردهای ایرانی در نمایشگاه چین عرضه شدند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

در این رویداد بزرگ، بیش از 3500 شرکت از سراسر جهان به عرضه آخرین دستاوردهای خود می پردازند. سال جاری پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران در بخش کشورها، به ارائه دستاوردهای ایران در حوزه های فناورانه از جمله نانو، بایو و تجهیزات صنعتی پرداخت و با معرفی محصولات فناورانه، ظرفیت های همکاری با ایران را به نمایش گذاشت.

پاویون هایتک ایران در روز 15 آبان با حضور وزیر محترم صنعت معدن و تجارت، مهندس زادبوم رئیس سازمان توسعه تجارت، معاون ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و سرکنسول شانگهای شروع به کار کرد.

قربانعلی، مدیر مرکز نانو ایران در چین، از تعامل بسیار خوب بین خصوصی و دولتی برای حضور پررنگ ایران در این رویداد اطلاع داد.

وی همچنین از همکاری با چین به عنوان یکی از اولویت های دانش بنیان کشور یاد کرد و اضافه کرد: می توان از این ظرفیت برای گسترش همکاری های گسترده فناورانه و مالی استفاده کرد. این نمایشگاه 20 آبان به کار خود انتها می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 565

به "دستاوردهای ایرانی در نمایشگاه چین عرضه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای ایرانی در نمایشگاه چین عرضه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید