در کشور آفریقایی اسکی می نمایند در اروپا از گرما عرق می ریزند

به گزارش آی تی گپ، مردم در پادشاهی لسوتو در جنوب آفریقا در حالی که میلیون ها نفر در اروپا با گرمای بی سابقه در تابستان امسال عرق می ریزند، اسکی می نمایند.

در کشور آفریقایی اسکی می نمایند در اروپا از گرما عرق می ریزند

به گزارش یورونیوز، آفریسکی تنها پیست اسکی در لسوتو که در ارتفاع بیش از سه هزار متری از سطح دریا واقع شده، این روزها پذیرای دوستداران این ورزش است.

از آنجا که ممکن است برف در زمستان ها به مقدار کافی در این منطقه نبارد، ماشین آلات برف روبی برف لازم را به این منطقه آورده و پیست را برای اسکی بازان آماده می نمایند.

یست آفریسکی در رشته کوه های مالوتی یکی از تنها دو پیست اسکی در جنوب آفریقا است.

منطقه شرق لسوتو به علت شباهت زیاد طبیعت کوهستانی با کشور سوئیس به سوئیس آفریقای جنوبی مشهور شده است. لسوتو یک کشور محیطی است که فقط با آفریقای جنوبی مرز مشترک دارد. این کشور در طول سال به علت ارتفاع بیشتر از سطح دریا، خنک تر از دیگر منطقه ها در همان عرض جغرافیایی است.

یک جهانگرد که برای تعطیلات از آفریقای جنوبی به پیست اسکی آفریسکی رفته، با بیان اینکه هرگز در زندگی اش برف ندیده است، از این سفر به عنوان یک تجربه عالی یاد کرد.

شهروند دیگر آفریقای جنوبی که ساکن ژوهانسبورگ است با ابراز خوشحالی از پوشیدن کفش های اسکی، گفت که فقط برای بازی و عکس گرفتن به این منطقه رفته است.

اشتیاق برای سفر به لسوتو و اسکی در آفریسکی در حالی است که این پیست به وسعت پیست های کوه های آلپ نیست.

فردی که بیش از یک دهه اسکی و اسنوبوردسواری را در اتریش تدریس نموده، بر این نظر است که برگزاری چنین رقابت هایی در جنوب آفریقا می تواند بسیار دلچسب باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2216

به "در کشور آفریقایی اسکی می نمایند در اروپا از گرما عرق می ریزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کشور آفریقایی اسکی می نمایند در اروپا از گرما عرق می ریزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید