خودروی فرمول یک ویلیامز رونمایی شد

به گزارش آی تی گپ، تیم فرمول یک ویلیامز از خودروی جدید خود برای فصل 2020 رونمایی کرد؛ جورج راسل و نیکلاس لطیفی در فصل جدید پشت فرمان خودروی فرمول یک ویلیامز رانندگی می نمایند.

خودروی فرمول یک ویلیامز رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، تیم فرمول یکویلیامز تصاویری از خودروی جدید خود در مسابقات فرمول 1 را منتشر کرد. خودروی FW43 مجهز به سیستم محرکه مرسدس بنز، این فصل توسط جورج راسل و نیکلاس لطیفی راهنمایی می گردد. رنگ قرمز، سفید و آبی این خودرونشان دهنده تغییرات عمده در طرح رنگ استفاده شده توسط مدل گذشته FW42 است.

ویلیامز با یک امتیازی کهرابرت کوبیتسابه دست آورد، درحالی فصل 2019 را به خاتمه رساند که در صندلی آخر جدول تیمی مسابقات قهرمانی فرمول یک دنیا ایستاد. ویلیامز سال گذشته شروع دشواری در ابتدای فصل داشت، زیرا خودروی این تیم دیر به تمرینات پیش فصل رسید و خیلی زود پس از شروع فصل به همکاری باپدی لاو، مدیر فنی تیم خاتمه داد.

مسائل سال گذشته ویلیامز باعث شده تا این تیم فرایند کار خود را تغییر داده و کادر فنی خود را دوباره بازسازی کند و همه چیز کاملا اجرا شده است تا خودروی این تیم به زودی تمرینات پیش فصل را در پیست بارسلونا انجام دهد.

کلر ویلیامز، معاون این تیم گفت:

سال جاری شروع تازه ای برای تیم است. ما وقت خود را برای پرداختن به نقاط ضعفمان صرف نموده ایم و اطمینان حاصل نموده ایم که افراد، ساختارها، رویه ها و منابع مناسب را برای تحویل خودروهای مسابقه ای رقابتی در اختیار داریم. همه ما متعهد به بازسازی ویلیامز و بازگشت دوباره این تیم به رقابت هستیم. به همین ترتیب، نبرد ما در سال 2020 در حال پیشرفت است. روح مبارزه هنوز بسیار زنده است و سال جاری همه این جنگ را ادامه می دهند تا زمانی که به هدف دلخواه برسیم.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 895

به "خودروی فرمول یک ویلیامز رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی فرمول یک ویلیامز رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید