خبرنگاران بازسازی تجهیزات بیمارستان های رازی و امام(ره) اهواز در دستور کار است

به گزارش آی تی گپ، اهواز - خبرنگاران - معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: توسعه و بازسازی تجهیزات بیمارستان های گلستان و امام (ره)اهواز که از بیمارستان های عظیم کشور محسوب می شوند، در دستور کار قرار گرفته است.

خبرنگاران بازسازی تجهیزات بیمارستان های رازی و امام(ره) اهواز در دستور کار است

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران سیدکامل تقوی نژاد سه شنبه در جریان بازدید از پروژه های ساختمان های جدید دانشکده های داروسازی، دندانپزشکی و نیز بخش های آی سی یو و جراحی اعصاب بیمارستان گلستان و دیگر پروژه های عمرانی بیمارستان امام (ره)، گفت: شرایط ساخت و ساز بیمارستانی در شهرستان اهواز مناسب است همچنین در پردیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز پروژه های عمرانی عظیم ویژه دانشجویان شروع شده است.

وی اضافه کرد: بازسازی کلاس ها، سلف سرویس دانشگاه و سایر بخش های بیمارستان های اهواز و مراکز درمانی به خوبی در حال اجرا است که بعضی از این اقدامات در سطح کشوری است.

وی گفت: کارهای عظیم دیگری همچون راه اندازی مرکز بازسازی آمبولانس ها و تعمیر کابین آنها صورت گرفته و بیش از یکصد دستگاه آمبولانس در آینده ای نزدیک به ناوگان فوریت های استان اضافه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت، اهواز را الگویی مناسب برای سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور دانست و گفت: در عرصه بازسازی تجهیزات پزشکی، می توان کارهای خوبی انجام داد تا از آن به عنوان الگویی ویژه برای سایر دانشگاه ها یاد کرد.

وی گفت: تقویت نیروی انسانی، اعطای مجوزهای جدید استخدام، به کارگیری نیروهای کارآمد و تبدیل شرایط نیروها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات دانشگاه ها می تواند در بهبود خدمات رسانی و افزایش شرایط سلامت جامعه موثر واقع گردد اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری وزارت بهداشت، مطالبات بالای یک سال بیشتر دانشگاه ها به خصوص دانشگاه علوم پزشکی اهواز به چند ماه رسیده است که امیدواریم در آینده نزدیک به حداقل برسد هر چند بودجه سال آینده دانشگاه ها از رشد قابل قبولی برخوردار می باشد.

در ادامه فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با همکاری خوب مردم استان در کاهش ترددها و رعایت صحیح پروتکل های بهداشتی تعداد فوتی های کرونا در استان امروز 2 نفر و تعداد بستری ها به 9 نفر رسید.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توانستیم شرایط شیوع کرونا را مدیریت کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1455

به "خبرنگاران بازسازی تجهیزات بیمارستان های رازی و امام(ره) اهواز در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازسازی تجهیزات بیمارستان های رازی و امام(ره) اهواز در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید