حمایت از ایده های نرم در خانه ماندن برای مقابله با کرونا

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، با توجه به شیوع کرونا و به منظور تسهیل دسترسی افراد در خانه و توسعه کیفی این خدمات، صندوق پژوهش و فناوری سپهر با هدف تسهیل دسترسی هموطنانِ در خانه و لزوم به کارگیری راهکارهای نرم برای ماندن در خانه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، در نظر دارد تا در طرح زیست-نو از کسب و کارهای مبتنی بر صنایع خلاق حمایت اقتصادی به عمل آورد.

حمایت از ایده های نرم در خانه ماندن برای مقابله با کرونا

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

این صندوق با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و چند سرمایه گذار به دنبال حمایت از ایده های نوآوران و کارآفرینان و همچنین توسعه فعالیت های فرهنگ بنیان و کسب و کارهای مبتنی بر صنایع خلاق به وسیله تأمین اقتصادی و سرمایه گذاری هستند.

شرکتهای دارای محصول فراوری شده یا خدمات فعال می توانند ایده های خود را در حوزه های بازی های موبایلی خانوادگی و گروهی تحت شبکه وب، فراوری و محتوای طنز و سرگرمی صوتی و تصویری، انیمیشن، کتاب صوتی و الکترونیکی، ابزارک های کاربردی، سکوهای آموزش بر خط و محتوی دانش آموزی، طراحی و فراوری عروسک و اسباب بازی خلاقانه، بازی های رومیزی، محتوای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ارائه نمایند.

صندوق پژوهش و فناوری سپهر برای این منظور حداکثر دو میلیارد ریال برای هر کسب و کار برگزیده در نظر گرفته است.

شرکت های دارای محصول فراوری شده یا خدمات فعال می توانند با ارائه طرح کسب و کار خود به وسیله درگاه های ارتباطی ایمیل [email protected] در این طرح شرکت نمایند.

زمان ارسال طرح تا 31 فروردین 1399 ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 852

به "حمایت از ایده های نرم در خانه ماندن برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از ایده های نرم در خانه ماندن برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید