توزیع 55 هزار تن سیمان رایگان در مناطق سیل زده گلستان

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان با اشاره به فرایند بازسازی 7707 واحد مسکونی سیل زده، گفت: 99 درصد واحدهای مسکونی پی کنی شده است و بیش از 79 درصد واحدهای مسکونی به مرحله سقف رسیدند و کوشش داریم هر چه سریع تر واحدهای مسکونی سیل زدگان را به آن ها تحویل دهیم.

توزیع 55 هزار تن سیمان رایگان در مناطق سیل زده گلستان

هادی حق شناس در سی و چهارمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی استان اظهار کرد: خوشبختانه 50 درصد اول مبالغ بلاعوض کشاورزان پرداخت شده و پس از ابلاغ 50 درصد دوم توسط وزارت کشور این رقم نیز به آن ها در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

وی اضافه نمود: تا به امروز 55 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی توزیع شده و 202 میلیارد تومان به صورت بلاعوض در اختیار واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل قرارگرفته است.

استاندار گلستان با اشاره به همکاری بانک ها در جریان سیل یادآور شد: برای 120 پفراینده از مجموع 7707 پفراینده احتیاجمند بازسازی، انعقاد قرارداد صورت نگرفته که طی 10 روز آینده فرایند انعقاد قرارداد در بانک ها صد درصد خواهد شد.

حق شناس در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، گفت: این ویروس خطرناک تر از آنفلوآنزای H1N1 نیست و تنها احتیاج است همه مردم مسائل بهداشتی را رعایت نمایند و از دست دادن و روبوسی پرهیز نمایند.

وی ادامه داد: مردم به شایعاتی که پراکنده می گردد توجه ننمایند و مانع انتشار فضای ناامیدی و ترس در جامعه شوند و کوشش نمایند اخبار را با منابع موثق دریافت نمایند.

استاندار گلستان گفت: خوشبختانه پرسنل پزشکی، پزشکان و پرستاران گلستان با جدیت مشغول به فعالیت هستند و امیدواریم با خود مراقبتی های مردم و همکاری رسانه ها و صداوسیما هرچه زودتر این بیماری از کشور دور گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 938

به "توزیع 55 هزار تن سیمان رایگان در مناطق سیل زده گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 55 هزار تن سیمان رایگان در مناطق سیل زده گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید