تزریق واکسن ضد کرونا ساخت چین به حاکم دبی

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران : شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی از تزریق واکسن چینی ضد کرونا به خود اطلاع داد.

تزریق واکسن ضد کرونا ساخت چین به حاکم دبی

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، رادیو بین المللی چین روز پنجشنبه گزارش کرد: شیخ محمد در توییتر خود عکسهایی از تزریق واکسن کرونای فراوری شرکت چینی سینوفارم به خود را به اشتراک گذاشت.

حاکم دبی در این باره نوشت: ما برای همه آرزوی ایمنی و سلامتی داریم. ما به محققان خود افتخار میکنیم که بی وقفه کوشش نموده اند تا واکسن کرونا در دسترس امارات متحده عربی قرار گیرد.

این واکسن نتیجه پژوهش و فراوری شرکت داروسازی سینوفارم چین است دولت امارات این واکسن را که وارد فاز سوم آزمایش بالینی شده، ایمن و موثر اعلام نموده است.

تعدادی از وزرای دولت امارات نیز طی چند هفته گذشته این واکسن را دریافت نموده اند.

فاز سوم آزمایش بالینی این واکسن 16 ژوئیه سال جاری با همکاری وزارت ابوظبی، وزارت بهداشت و پیشگیری از بیماری های امارات متحده عربی، شرکت خدمات سلامتی ابوظبی و شرکت فناوری جی 42 امارات در این کشور کلید خورد.

تا 15 سپتامبر، امارات متحده عربی استفاده اضطراری از واکسن کرونا را به عنوان بخشی از اقدامات کشور برای محافظت از کارکنان بهداشتی در تماس نزدیک با بیماران و اطمینان از ایمنی آنها از شهریورماه شروع کرد.

به گزارش دیگری از رویترز، بحرین نیز سه شنبه استفاده اضطراری از این واکسن چینی کرونا را به تصویب رسانده است. وزیر بهداشت بحرین اطلاع داد 7770 نفر در بحرین در فاز سوم آزمایش بالینی این واکسن شرکت نموده و دومین دوز واکسن را دریافت نموده اند.

مدیرعامل شرکت پزشکی جی 42 ابوظبی اعلام نموده است 31 هزار نفر در امارات متحده عربی، بحرین، مصر و اردن این واکسن را دریافت نموده اند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1397

به "تزریق واکسن ضد کرونا ساخت چین به حاکم دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق واکسن ضد کرونا ساخت چین به حاکم دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید