ایمن سازی درختان باغ تاریخی نیاوران در مقابل آسیب های محیطی (طراحی و ساخت باغ ویلا)

به گزارش آی تی گپ، میراث آریا/ براساس خبرهای منتشر گشته، ایمن سازی درختان باغ تاریخی نیاوران در مقابل آسیب های محیطی صورت گرفت.

ایمن سازی درختان باغ تاریخی نیاوران در مقابل آسیب های محیطی (طراحی و ساخت باغ ویلا)

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

این عملیات در باغ موزه مجموعه نیاوران با نظارت واحد پشتیبانی با هدف ضدعفونی درختان، جلوگیری از آسیب های جوی در اثر اختلالات دما همانند آفتاب سوختگی و سرمازدگی، جلوگیری از ترک و پوسته پوسته شدن تنه درختان، جلوگیری از نفوذ حشرات به درخت، ممانعت از شیوع آفات و عوامل بیماری زای قارچی و تغذیه جوندگان انجام شد.

برای اجرای این طرح از رنگ سفید محافظتی حاوی ترکیبات موثر و غیر سمی با خاصیت پلیمری قارچ کشی و ضد اشعه استفاده شده که با خاصیت ارتجاعی زیاد تنه درخت را کامل پوشش داده و ماندگاری و دوام بالایی نیز دارد.

بعلاوه زدن رنگ سفید به تنه درخت، راهی ساده و غیرسمی برای در امان ماندن درخت از مسائل و آسیب های متعدد است که به عنوان سپر محافظ عمل می نماید و مانع بروز بیماری ها برای درخت شده و در فصل پاییز و زمستان انجام می گردد. این عملیات در باغ موزه مجموعه نیاوران با نظارت واحد پشتیبانی انجام شد.

منبع: همگردی
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2264

به "ایمن سازی درختان باغ تاریخی نیاوران در مقابل آسیب های محیطی (طراحی و ساخت باغ ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمن سازی درختان باغ تاریخی نیاوران در مقابل آسیب های محیطی (طراحی و ساخت باغ ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید