کمپین جنوب گردی از تو، جاباما؛ نفسی تازه به صنعت گردشگری بومی!

به گزارش آی تی گپ، جنوب گردی از تو، جاباما طرحی خلاق و تازه از این برند است تا هر تجربه ای که یک مسافر به جنوب باید داشته باشد را یادآوری کند.

کمپین جنوب گردی از تو، جاباما؛ نفسی تازه به صنعت گردشگری بومی!

اهل سفرها خوب می دانند که پاییز و زمستان فصل جنوب گردی است؛ به خاطر شیوع ویروس کرونا صنعت گردشگری در طول دو سال گذشته لطمه های زیادی دید. به همین علت نفس گردشگری بومی به سختی کشیده می گردد. اما به لطف توسعه واکسیناسیون عمومی و برنامه ریزی برند های فعال در حوزه گردشگری مانند جاباما شرایط رو به تغییر است.

کم کم آهنگ سفر نواخته می گردد!

همه به خوبی می دانیم که مدت هاست کرونا برنامه زندگی همه را بهم ریخته است؛ مخصوصا افراد اهل سفر که مجبور به خانه نشینی شدند. الان به لطف واکسیناسیون عمومی گسترده و رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی شرایط کمی فرق نموده و کم کم شرایط سفر فراهم می گردد. جاباما به عنوان بزرگ ترین سامانه رزرو آنلاین انواع اقامتگاه در ایران در قالب کمپین جنوب گردی از تو، جاباما که طراحی نموده است، موارد متنوع و مجذوب نمایندهی را در نظر گرفته که القانماینده حس سفر و تجربه کردن است. این کمپین شامل بخش های متنوعی مانند چالش، جایزه، مسابقه، مهمان نوازی، موسیقی، غذا و فرهنگ جنوبی است.

جنوب گردی از تو، جاباما طرحی خلاق و نو از این برند است تا هر تجربه ای که یک مسافر به جنوب باید داشته باشد را یادآوری کند. جاباما به عنوان یکی از پیشگامان روش های سفری نوین به خوبی توانست در قالب این کمپین تمام عناصر فرهنگی جنوب مثل موسیقی با ریتم جنوبی، عطر و بوی ادویه ها و غذاهایش، طعم لذیذ ماهی و میگو تازه، لذت آبتنی و غواصی در خلیج همواره فارس، گشتن در کوه های مریخی قشم و هرمز و کلی تجربه ناب دیگر را کنار هم بیاورد.

هدف کمپین جنوب گردی از تو، جاباما چیست؟

برای هر آدمی جنوب گردی معنای خاصی دارد. یکی قدم زدن در ساحل را دوست دارد، یکی هوادار غذاهای پرادویه و لذیذ جنوبی است، یکی در بازار ته لنجی ها، دنبال خرید اجناس متنوع است. همه این افراد یک نقطه مشترک دارند؛ هوادار زیبایی های جنوب، مردم خون گرم و فرهنگ بی نظیرش هستند.

جاباما در طول کمپین جنوب گردی یک ماهه خود، تمام این زیبایی های و تجربه های منحصربه فردش را به دوست دارهای سفرهای غیرمتعارف و مجذوب نماینده ارائه می دهد. تجربه هایی مانند اقامت در خانه های سنتی و بوم گردی، یادگیری پختن غذاهای جنوبی، ماهیگیری و غیره. برای همین پیشنهاد می گردد که صفحه های جاباما در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و توییتر را دنبال کنید؛ این برند فعال در زمینه رزرو اقامتگاه قول داده است که هر روز تجربه و غافلگیری تازه ای برای معرفی داشته باشد. در کنار آن هم تعداد زیادی چالش و جایزه در نظر گرفته است؛ از اقامت رایگان گرفته تا هدیه نقدی.

جنوب گردی جاباما طوری طراحی شده تا یک نفر بعد از جنوب گردی هایش چنین جملاتی را به زبان نیاورد که کاش، اونجا رو هم می رفتیم یا کاش اون غذا رو هم می خوردیم. یکی دیگر از ایده های خلاقانه جاباما در طول کمپین جنوب گردی این است که چند نفر از اهل سفرهای حرفه ای، قصه سفرهایشان به جنوب را تعریف می نمایند و عکس هایش را به اشتراک می گذارند.

جاباما به خوبی فهمیده است که گاهی یک تصویر از هزار کلمه گویاتر است؛ برای همین در قالب تعدادی ویدیو مجذوب نماینده از جنوب ایران و اقامتگاه های بوم گردی آن، در کوشش است که مخاطب را به یک سفر رویایی در منطقه ها بکر ببرد و لذت اقامت در یک خانه های سنتی جنوبی را یادآور گردد. به خوبی تعیین است که هدف جاباما در این کمپین چیزی نیست جز کامل کردن تجربه سفر به جنوب کشور و ارتقای کیفیت اقامت در این بخش از ایران عزیز.

جاباما و مردم خون گرم بومی میزبان علاقه مندان به جنوب هستند!

یکی از مهم ترین دلایلی که هر فردی را برای سفر به جنوب وسوسه می نماید، مردم خون گرم آن است. مردمانی مهربان و ساده دل و خوش بیان. مردمی که از هیچ داشته ای برای مهمان خود دریغ نمی نمایند. پس چه میزبانی بهتر از آن ها برای هوادارهای جنوب ایران.

چند سالی هست که شب مانی در اقامتگاه های بوم گردی پرهوادار شده و علت آن هم کاملا تعیین است. لذت ماندن در یک خانه زیبا به همراه میزبان هایی مهربان. جنوب ایران هم از این اساس پیروی می نماید.

جاباما بارها عنوان نموده است که چند هدف اصلی را دنبال می نماید، اول توسعه گردشگری بومی، دوم ارتقای کیفیت اقامت و سوم ترویج سفرهای غیرمتعارف مانند بوم گردی. پس بی علت نیست که این برند پیش قدم شده تا ارتباط بین علاقه مندان به جنوب و جنوبی های خون گرم را از قبل هم نزدیک تر و راحت تر کند.

از سرویس های جاباما به خوبی تعیین است که به عنوان یک سامانه بزرگ رزرو آنلاین انواع اقامتگاه به راحتی، کیفیت و استانداردهای بهداشتی مهمان های خود اهمیت ویژه ای می دهد. از طرفی هم دیدنی ها و تجربه کردنی های جنوب آن قدر زیاد هستند که سهم این سرزمین از گردشگری باید خیلی بیشتر باشد. شاید بی راه نباشد بگوییم وجود چنین کمپینی که تمام این نیازها را پاسخ دهد کاملا احساس می شد.

جاباما کوشش نموده است تا تمام اهداف خود را قالب کمپین جنوب گردی از تو، جاباما دنبال کند. این برند با تعدادی از اقامتگاه های بوم گردی خاص به لحاظ تجربه اقامت به طور اختصاصی همکاری و آن ها را به عنوان برترین گزینه های اقامتی پیشنهاد می دهد. این اقامتگاه ها معماری زیبای جنوبی، فضای دلنشین و میزبان هایی خون گرم دارند که قطعا کیفیت سفر هر کسی را چند برابر می نماید.

به طور مثال اگر مقصد شما جزیره زیبای هنگام و آب های شفاف و سواحل طلاییش است، قطعا حیاط زیبا و دل باز اقامتگاه بوم گردی گارومزنگی و خون گرمی میزبانش، کسری طالبی زاده سفر شما را زیبا تر خواهد نمود.

اگر از هوادارهای معماری زیبای جنوبی و خانه های سنتی هستید، معماری اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم و لهجه دلنشین میزبانش، مجتبی اسماعیلی روزهای شما را فراموش نشدنی می نماید.

اگر هم علاقه مند به دریا و داستان های زیباش هستید و دوست دارید کلی خاطره هیجان انگیز از یک ناخدای ماهر بشنوید، اقامتگاه نخل ناخدا قشم به میزبانی ناخدا عادل برترین گزینه برای اقامت شما در جنوب ایران است و این لیست ادامه دارد.

جاباما در راستای هدفش یعنی یاری به توسعه گردشگری، تجربه ماندن در اقامتگاه بوم گردی را به ساده ترین حالت ممکن تبدیل نموده است؛ هر فردی به راحتی و تنها با چند کلیک می تواند محل اقامت خود در سفر به جنوب کشور را به طور قطعی و بدون کنسلی رزرو کند.

برای خیلی ها رخ داده است که بعد از گرفتن محل اقامت و حتی پرداخت هزینه، درخواست آن ها به وسیله میزبان لغو گردد. جاباما در کوشش است که هر سفر از کیفیت بی نظیری برخوردار باشد، برای همین تمام اقامتگاه های پیشنهادی را به طور تضمین شده ارائه می دهد و هیچ کنسلی در کار نخواهد بود. این اقدام نوین و خلاقانه جاباما تاثیر زیادی در توسعه فرهنگ و صنعت گردشگری دارد.

کافی است سری به صفحه اختصاصی جنوب گردی از تو، جاباما بزنید تا با اقامتگاه ها و میزبان های آن بیشتر آشنا بشید.

جاباما؛ یک برند گردشگری متعهد که در پی عملی کردن اهدافش است...

در این روزها که شرایط سفر کردن کمی بیشتر از قبل ممکن شده است، جاباما در کوشش است با فراهم کردن امکانات متنوع، تجربه سفرهای دلچسب و امن را امکان پذیر کند. جاباما با حمایت هرچه بیشتر از اقامتگاه های بوم گردی در نقاط مختلف ایران در پی توسعه پایدار منطقه های است که از ظرفیت های بالای گردشگری برخوردارند. منطقه ها جنوبی کشور نمونه خوبی از این موارد است. این اقدام جاباما به خوبی نشان می دهد که یکی از اهداف اصلیش رونق کسب وکارهای محلی و توسعه فرهنگ بومی است. به امید این که همه به سلامت از این روزهای سخت عبور کنیم و هر منطقه از ایران عزیزمان در حدواندازه های مجذوب نمایندهیت هایش پذیرای مهمانان مختلف باشد.

منبع: کجارو
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2100

به "کمپین جنوب گردی از تو، جاباما؛ نفسی تازه به صنعت گردشگری بومی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین جنوب گردی از تو، جاباما؛ نفسی تازه به صنعت گردشگری بومی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید