انعقاد بزرگترین قرارداد تامین تجهیزات و خدمات انرژی مخابراتی سوریه با ایران

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان از انعقاد بزرگترین قرارداد کشور سوریه در زمینه تجهیزات و خدمات مهندسی تامین انرژی مخابراتی با یک شرکت دانش بنیان خبر داد.

انعقاد بزرگترین قرارداد تامین تجهیزات و خدمات انرژی مخابراتی سوریه با ایران

محمدعلی چمنیان در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص مفاد و مختصات این قرارداد اظهار کرد: شرکت ما به پشتوانه بیش از ربع قرن دانش و تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات تامین و تبدیل انرژی و ارائه خدمات مهندسی مرتبط مطابق با استانداردها و کیفیت بین المللی، به عنوان برنده بزرگترین مناقصه بین المللی تامین تجهیزات و خدمات مهندسی زیرساخت تغذیه نیرو مخابراتی کشور سوریه پیروز به عقد و تبادل قرارداد اجرای این پروژه شد.

وی اضافه کرد: براساس این قرارداد قرار است در 9 مرکز اصلی کشور سوریه شامل شهرهای دمشق، حمص، حماه، لاذقیه و حلب، جایگزینی و انتقال بار برای تامین انرژی صورت گیرد که این انتقال به تجهیزات مدرن بدون قطعی و وقفه و بر پایه دانش و تخصص تیم خدمات مهندسی این شرکت ایرانی در مدت یک سال انجام می شود. قرار است 4 پروژه مشابه دیگر هم در سال های آینده در این کشور عملیاتی شود.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: اجرای این پروژه با افزایش قابلیت اطمینان و کیفیت زیرساخت تغذیه نیرو باعث بالا رفتن پایداری و توسعه بسترهای ارتباطی در کشور سوریه خواهد شد.

چمنیان گفت: همچنین مدیر عامل شرکت مخابرات سوریه ضمن ابراز شگفتی نسبت به سطح توانمندی ها و کیفیت محصولات ما در مقایسه با سایر برندهای بین المللی، تمایل خود را برای مشارکت بیشتر جهت دریافت مشاوره در طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با نوسازی، بهینه سازی، نگهداری و تربیت نیروی انسانی متخصص از آکادمی ما ابراز کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 867

به "انعقاد بزرگترین قرارداد تامین تجهیزات و خدمات انرژی مخابراتی سوریه با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد بزرگترین قرارداد تامین تجهیزات و خدمات انرژی مخابراتی سوریه با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید