ملی پوشان سپک تاکرا کشورمان وارد تایلند شدند

به گزارش آی تی گپ، اعضای تیم های ملی آقایان و بانوان سپک تاکرای کشورمان به منظور شرکت در مسابقات جهانی بانکوک ، امروز (شنبه) وارد تایلند شدند.

ملی پوشان سپک تاکرا کشورمان وارد تایلند شدند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی، پیش از عزیمت ملی پوشان سپک تاکرا به بانکوک، مراسم بدرقه ای با حضور سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا انجام شد.

در این مسابقات تیم های ملی بزرگسالان و جوانان در قسمت مردان و تیم ملی بانوان حضور می یابند و در رقابت های دبل، رگو، تیمی و هوپ تاکرا شرکت خواهند کرد. این مسابقات از روز دوشنبه 26 مهرماه جاری شروع می گردد.

رئیس انجمن سپک تاکرا کشورمان و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا نیز به منظور شرکت در کنگره و انتخابات جدید کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا روز چهارشنبه هفته جاری راهی بانکوک خواهد شد.

همچنین ملی پوشان دارت کشورمان که در آخرین اردوی تدارکاتی حضور یافته و برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه آماده می شوند ، دور انتهای تمرینات آماده سازی خود را پشت سر می گذارند. این اردوی آماده سازی هم اکنون در گرمسار ادامه دارد و فردا شب (یک شنبه) به انتها می رسد تا اعضای تیم های ملی مردان و زنان ایران برای سفر به اوزاکای ژاپن آماده شوند.

اسامی ملی پوشان اعزامی به ژاپن به توضیح زیر است:

تیم ملی آقایان: حسین اعرابی و علیرضا ایزدی از اصفهان، شاهین حسینی و منصور محجلین از فارس و بهروز کاظمی از خراسان رضوی

تیم ملی بانوان: ساجده احمدی از گلستان، مونا فرهنگ از تهران و ساناز برمشوری از فارس

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 630

به "ملی پوشان سپک تاکرا کشورمان وارد تایلند شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان سپک تاکرا کشورمان وارد تایلند شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید