برنجکاران دغدغه فروش محصولات را نداشته باشند

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، محمد اسلامی پیش ازظهر شنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به تولید برنج در استان گفت: امسال هیچ کشاورزی دغدغه فروش برنج را نخواهند داشت و نسبت به خرید توافقی آن اقدام می شود و کشاورزان محصولات را به دلالان نفروشند.

برنجکاران دغدغه فروش محصولات را نداشته باشند

اسلامی ضمن ارج نهادن به مقام خبرنگار اظهار داشت: در این حرفه هرچه قدر خالص تر و خدایی تر ظاهر شویم، ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرایط دنیای کنونی کاملا متفاوت است ادامه داد: کشور ما به پاس خون شهدا و سیاست های راهبردی و پایبندی مردم توانسته است به تراز خوبی در جهان دست یابد و تراز اقتصادی کشور سالها مثبت گزارش شده است.

وی افزود: امروز اطلاعات و مطالب آزادانه مباله می شود و باید وحدت و انسجام در رویکردها و سیاست ها بین جامعه مطبوعاتی صورت گیرد.

اسلامی با تاکید براینکه نباید از خبرنگاران نسبت به نقد شکایت شود گفت: از دستگاه ها خواستیم تا از مطبوعات و رسانه شکایت نکنند وشکایت هایشان را پس گیرند.

وی با بیان اینکه دو ماه قبل ردیف 25 کشور در اشتغال روستایی بودیم اظهار داشت: امروز با تلاش شبانه روزی دستگاه های اجرایی به ردیف چهارم رسیدم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 44

به "برنجکاران دغدغه فروش محصولات را نداشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنجکاران دغدغه فروش محصولات را نداشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید