تور ارزان تایلند: 6 نکته که قبل از بستن چمدان و سفر به تایلند باید بدانید

به گزارش آی تی گپ، اگر علاقه دارید به تایلند سفر کنید بهتر است قبل از هر چیز این 6 مورد را که در ادامه برای شما آورده ایم به دقت بخوانید. رعایت این موارد باعث خواهد شد تا شما در تایلند و مرکز آن یعنی شهر بانکوک بتوانید تجربه عالی و لذت بخش سفر را تجربه کنید. تایلند یکی از مقاصد برتر جنوب شرق آسیا به شمار میرود. مردم از سراسر دنیا بلیط هواپیما رزرو مینمایند تا از شهرهای معروف این کشور از جمله بانکوک و پوکت تماشا نمایند و بعلاوه از غذاهای خوشمزه تایلندی میل نمایند و حیات وحش تایلند را از نزدیک لمس نمایند. گرفتن ویزای تایلند کار زیاد سختی نیست و برای این کار میتوانید با خبرنگاران تماس بگیرید. وقتی ویزای شما حاضر شد میتوانید به این کشور پرواز کنید و لحظات به یاد ماندنی را در این کشور ثبت کنید، اما قبل از هر چیز ضروری است نکاتی را که در ادامه این پست از بلاگ خبرنگاران برای شما آورده ایم را به خوبی در کشور تایلند رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید و برترین ها در سفر برای شما و همراهانتان رقم بخورد. با خبرنگاران همراه باشید.

تور ارزان تایلند: 6 نکته که قبل از بستن چمدان و سفر به تایلند باید بدانید

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

برترین زمان سفر به تایلند

محدودیتی برای سفر به تایلند در طول سال وجود ندارد و در هر زمان که تصمیم به رزرو بلیط هواپیما بانکوک بگیرید میتوانید آن را به صوت آنلاین رزرو کنید، اما برای داشتن حس خوب سفر بهتر است حواستان به باران های موسمی و هوای شرجی بعضی از ایام سال باشد. از ماه ژوئیه تا اکتبر بارندگی در این منطقه زیاد است. برترین زمان سفر نیز ماه های بین دسامبر تا آوریل عنوان شده است، یعنی تقریباً از آذر تا اردیبهشت میتوانید تجربه خوب سفر را در این منطقه داشته باشید.

آب و هوای تایلند

این کشور دارای آب و هوای استوایی است. عموماً در بیشتر ماه های سال آب و هوای گرم در این منطقه حکمفرما است. اگر بلیط هواپیما پوکت رزرو میکنید بهتر است بدانید نسیم دلنوازی در جزایر این کشور می وزد. بعلاوه ضروری است یک بارانی یا چتر در کیف خود داشته باشید تا اگر باران های رگباری آغاز شدند بتوانید خودتان را از خیس شدن در امان نگه دارید.

واحد پول تایلند

نام واحد پول کشور تایلند بات میباشد. اصولاً ارز نرخ یکسانی ندارد اما ارز این کشور به طور کلی در طول سال نوسان زیادی ندارد. دستگاه های خود پرداز در همه جای کشور پیدا میشوند. همواره سعی کنید ارز محلی همراه خود داشته باشید و از دلار و یورو در این منطقه استفاده نکنید چون جامعه محلی از ای کار خوششان نمی آید و ترجیح میدهند با بات معامله نمایند.

پوشش در تایلند

اگر به معابد میروید پوشش را رعایت کنید ولی در جاهای مختلف شهر محدودیتی برای پوشش وجود ندارد. یکی از مواردی که بهتر است بدانید این است که مردم این کشور اعتقاد دارند باید کفش شما را قبل از ورود به خانه، مغازه و حتی رستوران از پا دربیاورند و اگر از شما چنین چیزی خواستند به آنها احترام بگذارید.

شب های تایلند

یکی از چیزهایی که باعث شده است جوانان به این کشور علاقه مند گردد تفریحات شبانه آن از جمله بازدید از فروشگاه های اطراف دریا است که به دلیل آکه در صبح هوا بسیار گرم است در شب میتوان از آنها بازدید کرد و خود این موضوع یکی از دلایل رزرو بلیط هواپیما برای این مقصد گردشگری است.

ماساژ تایلندی

اگر به تایلند رفتید حتماً ماساژ تایلندی را امتحان کنید چون سفر به این کشور، بدون انجام ماساژ ناقص است! عمده نراکز ماساژ این کشور در شهر بانکوک هستند ولی در سایر شهرها نیز مراکز ماساژ پیدا میگردد. ماساژ دادن تایلندی ها در دنیا مشهور است و خود آن نیز یکی از جاذبه های گردشگری تایلند به شمار میرود به طوری که به عنوان درمان از آن یاد میگردد و استرس و اضطراب را از شما دور میکند.

امیدواریم این هدایت ها برای شما مفید واقع گردد و در سفر خود به این کشور زیبا، نهایت لذت را ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید. در هر زمان که احتیاج به هدایت و یا رزرو پرواز، هتل و یا تور را داشتید میتوانید با ما در شرکت خبرنگاران تماس بگیرید تا از برترین خدمات سفر به تایلند استفاده نمایید و از قلم نیاندازید که قبل از سفر به این کشور حتماً باید ویزا تهیه کنید.

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2214

به "تور ارزان تایلند: 6 نکته که قبل از بستن چمدان و سفر به تایلند باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: 6 نکته که قبل از بستن چمدان و سفر به تایلند باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید