خوشگذرانی در ویتنام ، سفر به ویتنام، بهشتی برای گردشگران

به گزارش آی تی گپ، اگر از آن دست گردشگرانی هستید که بی نهایت عاشق طبیعت دیدن فضا های بکر می باشید و میانه خوبی با مزه کردن طعم غذا های جدید دارید کوله پشتی سفر خود را بردارید و آن را با لباس های مخصوص آب و هوای گرم استوایی پر کنید تا راهی بهشتی شوید که طبیعت دیدنی آن میان اخبار جنگی تاریخی با آمریکایی ها گم شده است. نام این بهشت گم شده ویتنام است. از دانستنی های سفر به ویتنام بدانید که با داشتن طبیعتی بی نظیر مقصد بسیار مناسبی است برای گردشگرانی که قصد لذت بردن از محیط اطراف را دارند. اما این سفر رویایی یک مشکل بزرگ دارد. حتما برای خوشگذرانی در ویتنام وقت کم می آورید. در ضمن برای رفتن به بهشت گردشگری و طبیعتی رویایی چتر و بارانی را نباید فراموش کنید در ادامه با سفر به ویتنام به همراه اطلاعات سفر به ویتنام با ما همراه باشید..

خوشگذرانی در ویتنام ، سفر به ویتنام، بهشتی برای گردشگران

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

ویتنام کجا است؟

در سفر به ویتنام بدانید که این شهر بهشتی است با مساحت تقریبی 330 هزار کیلومتر مربع در جنوب شرقی آسیا. برای خوشگذرونی در ویتنام این مقصد رویایی گردشگران عاشق طبیعت مردمانی دارد با زبان ویتنامی و واحد پولی با نام دونگ (VND) که دارای دو منطقه آب و هوایی معتدل و استوایی است.از دانستنی های سفر به ویتنام بدانید که فصل بارانی این بهشت آسیایی که به مانسون موسوم است باعث شده ویتنام طبیعتی سرسبز و مرطوب داشته باشد هرچند روزهای آفتابی زیادی هم دارد. بهار و پاییز از بهترین فصولی است که گردشگران می توانند برای سفر به ویتنام و برای خوشگذرانی در ویتنام راهی این بهشت شوند. البته معرفی کردن فصلی به خصوص به گردشگران اهل طبیعت گردی برای سفر به این منطقه دیدنی به دلیل گستردگی ویتنام کاری است بسیار مشکل و تقریبا نا ممکن. البته اختلاف دما بین دو فصل در بخش جنوبی ویتنام نهایت به 3 درجه سانتی گراد می رسد اما در قسمت هایی از ویتنام این اختلاف تا 12 درجه سانتی گراد نیز می شود. از نمونه دانستنی های سفر به ویتنام بدانید که هزینه رفت و آمد با اتوبوس با همه سختی هایش در ویتنام حمل و نقلی بسیار ارزان محسوب می شود و خرید خورد و خوراک و یا خودن غذا برای گرشگران طبیعت هم در سفر به ویتنام ارزان است به خصوص هنگام خوشگذرانی در ویتنام و بازار گردی از بازارهای محلی اقدام به تهیه مواد اولیه تازه و طبیعی نمایید. همسایگان کشور ویتنام کامبوج و لائوس می باشند و از جنوب به دریای چین می رسد. طول خط ساحلی این بهشت زیبای گردشگری در حدود 3500 کیلومتر است. در سفر به ویتنام این نکته را بدانید که جمعیت 95 میلیون نفره ویتنام به حضور دائمی گردشگران و طبیعت گردان خود نموده اند و از ویتنام سرزمینی با تجربه هایی زیبا ساخته اند.

چند نکته برای سفری راحت تر و ارزان تر به بهشت ویتنام

بر خلاف تصور غالب، غذا های خیابانی در ویتنام هم سالم هستند و هم بسیار ارزان و باب طبع گردشگرانی که اهل تجربه مزه های جدید هنگام خوشگذرانی در ویتنام هستند. قطارها و اتوبوس ها در ویتنام شبانه روزی حرکت می نمایند و شب ها قیمت ها ارزان تر است. پس اگر به شب گردی علاقه دارید می توانید با ارزان تر در میان شهر ها و مناطق دیدنی این کشور جا به جا شوید. البته اتوبوس هایی با نام اتوبوس توریستی در بین مراکز دیدنی ویتنام مرتب در رفت و آمد هستند که تخفیف های ویژه ای برای گردشگران دارند. در کنار این وسایل حمل و نقل شهری و بین شهری، ویتنام دارای یک شرکت های هواپیمایی ارزانی چون VietJet و FlyVietnam نیز هست که می تواند پیشنهاد خوبی برای سفر به ویتنام و در کل سفری ازران تر به این طبیعت شگرف باشد. یکی از راه هایی که می تواند شما را از مخارجی که سودجویان به گردن گردشگران می اندازد نجات دهد پرسید هزینه تقریبی حمل و نقل و بلیط ورود به مناطق جذاب از مسولان هتل مورد اقامت شما است. بهتر است برای خوشگذرانی در گردشگری باشید که همه چیز را می پرسد و نکته مهم تر این که چانه می زند. در سفر به ویتنام در نظر داشته باشید که اهالی ویتنام از چانه زدن لذت می برند و اگر اهل این کار نباشید در این بهشت طبیعت از لحاظ مالی مغبون خواهید شد. ویتنام گردی یک حسن بزرگ دیگر هم دارد. وجود وای فای رایگان در تمامی هتل ها، رستوران ها و فروشگاه های کشور. پس خیلی به دنبال داشتن یک سیم کارت نباشید. در ادامه به معرفی مکان های دیدنی و غدا های مطبوع ویتنام، بهشت گردشگران طبیعت می پردازیم.

1 - شالیزار های پلکانی

اگر یک جستجوی کوتاه در گوگل انجام بدهید به دنبال دیدن تصاویر شالیزارهای پلکانی ویتنام باشید از دیدن این مناظر رویایی و طبیعت مسحور نماینده آن شگفت زده خواهید شد. در سفر به ویتنام بدانید که به قدری این مزارع برنج پلکانی زیبا و دیدنی است که نمی توان از آن ها چشم برداشت. برای خوشگذرانی در ویتنام بهتر است بدانید که دره Muong Hoa یکی از زیباترین مناطق ویتنام در این زمینه است که تور های مختلفی برای دیدن این مناظر برای گردشگران عاشق طبیعت وجود دارد. دیدن این بهشت افسانه ای را از قلم نیاندازید.

2 - خلیج ها لونگ (Ha long)

اگر در سفر به ویتنام فقط دو روز فرصت گردش داشتید به هیچ عنوان سفری دو روزه با یک تور محلی به خلیج ها لونگ را برای خوشگذرانی در ویتنام از دست ندهید. چند هزار جزیره آهکی که طبیعت طی چندین هزار سال فرسایش آب و باد ایجاد شده اند با قله های دندانه دارد و اشکالی باور نکردنی در خلیج تونکین منتظر شما هستند. قایق سواری در این خلیج بی نهایت زیبا هر گردشگر عاشق طبیعتی را دچار حیرت و شگفتی می نماید. در این گردش دو روزه بهشتی باید به غار های بسیار زیاد این منطقه نیز سری بزنید به خصوص دو غار مشهور Hang Sung و Hang Dao Go که استالاکتیت و استالاگمیت های عجیب و جالب آن ها از ذهن هیچ گردشگری پاک نخواهد شد. بی دلیل نیست که یونسکو این منطقه را به عنوان میراثی جهانی انتخاب نموده و به ثبت رسانده است.

3 - شهر ساحلی موی نه (Mui Ne)

اگر از آن دست گردشگرانی هستید که به تفریحات گوناگون دریایی همچون موج سواری علاقه دارید یا هر جا که می روید قلاب ماهیگری خود را نیز با خود می برید شهر ساخای موی نه با سواحل شنی و دیدنی خود محل مناسبی است برای شما در ویتنام. این بهشت ساحلی به دلیل داشتن گردشگران بسیار دارای تعداد زیادی رستوران، کافه، فروشگاه و محل اقامت است. برای آن که از این طبیعت ساحلی بهتر است در ماه های دسامبر تا آوریل را انتخاب کنید. این شهر ویتنام دارای میانگین دمایی 27 درجه سانتی گراد است.

4 - شهر هوشی مین (Ho Chi Minh City)

در میان طبیعت بکر و بهشت گونه ویتنام شهر هوشی مین تکه ای جدا است برای گردشگرانی که قصد خرید و یا دیدن آثا تاریخی و یا موزه را دارند. این شهر شلوغ و پر رفت و آمد در حقیقت مرکز تجارت کشور ویتنام می باشد. علاوه بر مراکز متنوع خرید می توانید برای دیدن صنایع دستی و آثار هنری ویتنام سری به موزه HCMC بزنید و مبهوت هنر دست این مردمان هنر دوست شوید. منطقه قدیمی Da Kao در شهر هوشی مین نیز تعدادی از آثار دوران مستعمره بودن ویتنام را در خود جای داده است. روزگاری که ویتنام مستعمره کشور فرانسه بوده است. در همین منطقه موزه تاریخ نیز به انتظار گردشگران عاشق تاریخ نشته است و پاگودای Jade Emperor با آثار و نشانه های از تائوئیسم و مذهاب بودایی یکی دیگر از دیدنی های این منطقه قدیمی و تاریخی است. اگر به هوشی مین سفر کردید دیدن کلیسای نوتردام که از اواخر قرن نوزدهم به جا مانده است را از دست ندهید. اگر کمی از مرکز هوشی مین دور تر شوید و به خیابان Thi Minh Khai بروید می توانید سری با کاخ استقلال یا همان کاخ اتهاد مجدد بزنید. این کاخ که مقر آخرین رییس جمهور ویتنام جنوبی بوده است به این علت معروف شده مشهور شده است که محل خاتمه یافتن جنگ های فراوان ویتنام در سال 1975 میلادی بوده است. موزه جنگی که در مجاورت کاخ استقلال قرار گرفته است نیز محل مناسبی است برای آشنایی با تاریخ سراسر حادثه ویتنام.

5 - پارک ملی کوک فونگ (Cuc Phuong)

پارکی با وسعت 222 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری جنوب غربی هانوی نمونه ای ساخته شده از طبیعت بهشت گونه ویتنام است و صندلی مناسبی است برای گردشگرانی که علاقه به دیدن گونه های بسیار کمیاب جانوری دارند و می توانند بیش از 2000 نوع گیاه و درخت را ببینند. جهت های پیاده روی در کنار امکانات اقامتی و رستوران ها پذیرای گردشگران و توریست های سفر نموده به ویتنام است.

6 - شهر تاریخی هوئه (Hue)

شاید بتوان شهر هوئه را تاریخی ترین شهر ویتنام نامید. برای دیدن آثار به جا مانده از امپراتوری Nguyen که در قرن نوزدهم بر کشور ویتنام حکومت می نموده و مشاهده مجموعه بی نظیر و بزرگ Imperial Enclosure در کرانه رودخانه Perfume باید به هوئه سفر کنید و از دیدن تالار های شکوهمند و نقاشی های زیبای دیواری برای خوشگذرانی در ویتنام لذتی وافر ببرید. از دانستنی های سفر به ویتنام بدانید که اگر می خواهید به بهترین روش از دیدن این مناظر تاریخی لذت ببرید می توانید سراغ تور های کروز بروید که شما را به قایق سواری بر روی رود خانه Perfume دعوت می نمایند و هر روز شما را به دیدن یک قصر، مقبره و یا پاگودا می برند. اما اگر آن قدر فرصت ندارید که چندین روز را در هوئه سپری کنید دیدن مقبره Tu Doc و پاگودای Thien Mu را از دست ندهید به خصوص برج 21 متری این پاگودار را که از دیدنی های تاریخی شهر هوئه است. از دانستنی های سفر به ویتنام بدانید که ویتنام در کنار طبیعت زیبا و بهشتی خود دیدنی های تاریخی بی نظیری نیز برای گردشگران دارد.

7 - دا لات (Da Lat)

قصر یک، قصر دو و قصر سه مجموعه سه قصر در مرکز شهر دا لات است که از دیدنی های این شهر برای خوشگذرانی در ویتنام محسوب می شود اما دا لات به دلیل قرار دریافت در تپه های مرتفع مرکز ویتنام در حقیقت یکی از تکه های بهشتی محبوب گردشگران طبیعت گرد و ماجراجو است. آرامش کوهستان با آب و هوای دلپذیر و طبیعت بکر از جاذبه های شهر دا لات است. روستا های کوچک و بزرگ این کوهستان در کنار قبایلی که هنوز به شکل و شمایل سنتی زندگی می نمایند از دیدنی های مورد علاقه گردشگران برای خوشگذرانی در ویتنام است. از دانستنی های سفر به ویتنام بهتر است بدانید که ورزش های هیجان انگیز از دیگر مواهب این طبیعت بهشتی است.

8 - پارک ملی فونگ نها - که بانگ (Phong Nha-Ke Bang)

این پارک با همه پارک هایی که تا کنون دیده اید تفاوتی فاحش دارد. از دانستنی های سفر به ویتنام بدانید که این پارک به دلیل همین تفاوت در فهرست جهانی یونسکو ثبت شده است. پارک ملی فونگ نهه - که بانگ در حقیقت بهشت غار نوردان و عشاق رفتن به دل زمین است. کوه های بسیار دیدنی کارستی غار های عظیمی ایجاد نموده اند که تصویر های بی نظیری از چکیده سنگ ها و چکنده سنگ ها هوش از سر هر طبیعت گردی می رباید. اما در میان این همه غار های دیدنی غاری است با نام غار بهشت که 31 کیلومتر در داخل زمین فر می رود. برای دیدن غار Tu Lan باید در داخل رود های جاری میان آن نیاز به شنا کردن دارید. اما برای گردشگران رفتن به غار Phong Nha نیز خالی از لطف نیست. از دانستنی های سفر به ویتنام بدانید که دیدن این غار ویتنامی نیاز به قایق سواری دارد.

9 - دلتای رود مکونگ

برای خوشگذرانی در ویتنام بدانید که برای دیدن یکی از بی نظیر ترین تکه های بهشت روی زمین باید به اقامتی چند روزه در شهر Can Tho فکر کنید و از این شهر چند سفر کوتاه به دلتای رود مکونگ در جنوب ویتنام ترتیب دهید. این دلتا در حقیقت شبکه ای است به وسعت 60 هزار کیلومتر که از به هم پیوستن سه آب راه در سه استان ویتنام به وجود آمده است. دیدن طبیعت زیبای این منطقه برای گردشگران و طبیعت گردان در کنار مشاهده روش زندگی قبایل و اقوامی محلی و خرید از بازار های شناور روی آب بیشتر از مجموعه فعالیت های برای خوشگذرانی در ویتنام شبیه دیدن یک رویا است تا زندگی در واقعیت.

10 - مجموعه باستانی مای سان (My Son)

از دانستنی های سفر به ویتنام بدانید که کوه های پوشیده شده از جنگل های سر سبز در حقیقت در بر گیرنده مجموعه باستانی عظیمی است که به قرن چهارم میلادی باز می شود. این منطقه که مملو از مکان های مذهبی آیین هندو است بین قرون هفت تا ده میلادی مورد استفاده قرار می گرفته اند. در حال حاضر 20 معبد باقی مانده به دو بخش ای (A) و بی (B) تقسیم شده اند که معابد قدیمی در گروه بی قرار دارند و معابد مهمی که در جنک بین ویتنام و آمریکا ویران شده اند در گروه ای جای دارند. دیدن موزه مجموعه باستانی مای سان نیز برای آشنایی با تاریخچه این معابد و بنا ها باید نظری به آن انداخت.

11 - پارک ملی با بی (Ba Be)

سه دریاچه زیبا در کنار دامنه های جنگلی و سر سبز و انبوهی از درخت در میان ارتفاعات کارستی بهشتی است که در پارک ملی با بی جا خوش نموده است. غار های جذاب با استالاگمیت ها و استالاکتیک های بی نظیر همراه با راه هایی برای پیاده روی و کوه پیمایی با خانه های سنتی مجموعه بی نظیری است که در پارک ملی با بی قرار دارند و تبدیل شده اند به بهشتی برای گردشگران عاشق طبیعت برای خوشگذرانی در ویتنام . بی جهت نیست که ویتنام کشوری است که برای دیدنش هیچگاه زمان کافی نخواهید داشت.

12 - هویی آن (Hoi An)

مجموعه ای بی نظیر از آثار معماری قرن های گذشته در کنار میدانی قدیمی که همگی مربوط به قرن پانزدهم میلادی یعنی قرنی که ویتنام در اوج شکوفایی مالی خود بود شهری ساخته که قدم زدن در تجارت خانه های به جا مانده از دورانی که تاجر های چین و ژاپنی برای خرید ابریشم در آن خرید و فروش می کردند گردشگران را تا گذشته های دور می برد. در میان همه این خانه ها تجارت خانه ها خانه ای متعلق به قرن هفدهم میلادی وجود دارد با نام Tan Ky که معماری و تزئینات بسیار جالب و دیدنی دارد. موزه و پاگودا ها هم از دیگر اماکن هویی آن ویتنام است که گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید. اما در کنار همه این مراکز و اماکن دیدنی سمبل و نماد شهر هویی آن در انتهای غربی خیابانی به نام Tran Phu قرار گرفته است که به پل ژاپنی مشهور است.

13 - تونل های کو چی (Củ Chi)

250 کیلومتر تونل زیر زمینی که البته ساخته طبیعت نیست و کوشش دستجمعی سربازان ویت کنگ است امروزه یکی از دیدنی ها و جاذبه های کشور ویتنام محسوب می شود. این تونل های تو در تو که هیچ گته به طور کامل توسط نظامیان آمریکا کشف نشد محلی بود برای چندین عملیات نظامی در زمان جنگ آمریکا و ویتنام. تونل های کو چی محلی بوده برای تامین راه مخفی و انتقال مواد غذایی و انبار تسهیلات و اتاق های سری و بیمارستان که همگی با نیروی انسانی و حداقل وسایل حفر شده اند. اگر مبتلا به بیماری هایی چون کلاستروفوبیا یا تگناهراسی می باشید از دیدن این تونل های طولانی بگذرید و از دیدنی های دیگر ویتنام لذت ببرید.

14 - منطقه کوهستانی ساپا (Sapa)

سفر از روستایی به روستایی دیگر در کنار دیدن شالیزار های پلکانی و گشت و گذار در طبیعتی همچون بهشت کاری است که گردشگران در سفر به منطقه کوهستانی ساپا تجربه می نمایند و از آن لذت می برند. رشته کوه Hoang Lien با بلندترین قله ویتنام یعنی Fansipan همگی در این منطقه قرار دارند. دره های این مناظر دیدنی و رنگارنگ محل زندگی قبایل بومی و اقلیت های قومی ویتنام است که زندگی آن ها در میان طبیعت چون بهشت این منطقه خالی از لطف نیست.

15 - نها ترنگ (Nha Trang)

6 کیلومتر ساحل زیبا به خودی خود جذابیت حضور گردشگران بسیاری را دارد. تفریحات آب و غواصی نیز در کنار مناطق حفاطت شده برای شنا همگی در نها ترنگ جمع شده اند تا گردشگران از استراحت در این بهشت ساحلی لذت ببرند. اما این تمام ماجرا نیست. برج های Po Nagar Cham که از قرن هفتم به جا مانده اند و محل عبادت بوده اند از دیگر دیدنی های نها ترنگ است که در خود موزه ای هم به نام الکساندر یرسین (Alexandre Yersin) اختصاص داده تا احترام این باکتری شناس سوییس - فرانسوی را نگه داشته باشند و یادبودی در خور عامل کشف بیماری طاعون ساخته باشند. این مرکز در حال حاضر نیز تمام کار های مربوط به واکسیناسون اهالی ویتنام را انجام می دهد.

16 - هانوی (Hanoi)

موزه مردم شناسی، موزه هنر های زیبا و مقبره بنیان گذار ویتنام امروز و مدرن، هوشی مین همیگی در پایتخت شلوغ و پر هیاهو و آلوده ویتنام گرد هم آمده اند. هانوی پایتخت ویتنام در خود اثری از بهشت طبیعی کشور را ندارد اما زندگی شهری در مدل ویتنامی در آن جریان دارد و همانند بسیاری از پایتخت های شلوغ جهان، دیدنی های خاص شهری خود را دارد.در کنار طبیعت زیبا و دیدنی های این بهشت آسیایی، تنوع غذایی و مزه های جدید ویتنام یکی دیگر از علاقه مندی های گردشگرانی است که این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب نموده اند. غذا های ویتنامی با پنج مزه اصلی و استفاده از سبزیجات و صرف کمترین مقدار روغن و لبنیات تبدیل به غذا هایی سالم و خوش خوراک شده اند. خمیر میگو، سس سویا، برنج، سس ماهی، میوه و استفاده از سبزیجاتی چون ریحان، نعنا، گشنیز، زنجبیل، جعفری، فلفل قرمز و ... مواد مورد مصرف غذا های بسیار لذیذ ویتنامی است. البته شمال ویتنام با تاثیر دریافت از آشپزی چینی به وسیله سرخ کردن و هم زدن سریع و به کار بردن سوپ نودل کمی با جنوب ویتنام تفاوت دارد. بخش جنوبی ویتنام تحت تاثیر غذا های تایلند و کامبوج قرار گرفته است و میوه و سبزی های جنوبی مزه های جدید تر و بهتری به غذا های این بخش ویتنام داده است. البته تحت استعمار بودن فرانسه نیز در رژیم غذایی مردم تایلند بی تاثیر نبوده به طوری که امروزه نان باگت فرانسوی جز غذا های اصلی مردم این کشور است. دسر های میوه ای، غذا های دریایی و البته غذا های خیابانی از چیز هایی است که باید حتما هر گردشگری در سفر به این طبیعت بهشتی تجربه نمایند. در کنار انواع و اقسام غذا های رایج تست کردن طعم غذا های زیر را از دست ندهید.

1 - Com tam

برنج شکسته نام این غذای محلی است که در حقیقت یک غذای خیابانی است. گوشت کبابی که با نیمرو سرو می شود مزه ای است که گردشگران طعم آن را فراموش نمی نمایند.

2 - Goi cuon

این اسپرینگ رول ویتنامی یکی از مشهور ترین غذا های بهشت آسیایی است. رول هایی که نیمه شفاف هستند و میان ان ها با گوشت خرچنگ یا میگو پر شده همراه طعم دهنده و سبزیجات خاص این منطقه خورده می وشد. نعنا و کاهو از طعم دهنده های اصلی هستند اما در جنوب ویتنام گوشت ها را رشته رشته نموده و با سس بادام و موز سبز به مشتریان خود ارائه می دهند.

3 - Nom hua chuoi

سالاد بدون گوشت با لیمو و طعم دهنده های ویتنامی مواد این غذای خوش طعم هستند که گردشگران عاشق آن می شوند.

4 - Banh mi

بان می در حقیقت نوعی ساندویچ ویتنامی است که مواد مختلفی با توجه به ذائقه و سلیقه داخل باگت را پر می نماید.

5 - Mi quang

غدای اختصاصی شهر هانوی با ترکیبی از نودل و سایر غذا های این بهشت رویایی به همراه انواع ادویه، گوشت، بادام زمینی و سبزیجات خاص.

6 - Banh xeo

پنکیکی بسیار لذیذ و ارزان همراه با میگو، گوشت، تخم مرغ و جوانه لوبیا. زدن سس تند سرو شده در کنار این پنکیک را از قلم نیاندازید.

7 - Cha ca

غذا های دریایی از لذت بخش ترین غذا های مورد علاقه مسافران این طبیعت بهشتی هستند. در این میان Cha ca مشتریان ویژه خود را دارد. این غذای هانوی ماهی سرخ نموده ای است در میان پیاز و نودل برنج و بادام زمینی.

8 - Bun cha

در تمام خیابان ها و رستوران های هانوی می توانید از خوردن بون چا لذت ببرید. نودل برنج همراه با سسی شیرین همرا بون چا سرو می شوند.

9 - Cao lau

گردشگرانی که به مرکز ویتنام سفر نموده اند در کنار دیدن طبیعت چون بهشت این کشور مزه این غذا را نیز فراموش نمی نمایند. نودل برنج با انواع سبزیجات و مول های مختلف گوشت از تشکیل دهنده های این غذای محبوب هستند.

10 - Pho

اگر بخواهیم یک غذا را به عنوان غذایی ملی ویتنام معرفی کنیم بدن شک فو نام این غذا خواهد بود. این کاسه سوپ نودل که با گشنیز و زنجبیل به همراه آب گوشت یا مرغ طعم دار می شود از محبوب ترین غذا های مردم ویتنام است که در تمام وعده های غذایی به خصوص صبحانه سرو می شود.ویتنام کشوری است که در ذهن بیشتر انسان های با نام جنگ های ویت کنگ ها و آمریکایی ها به یاد مانده است اما گردشگرانی که مقصد خود را ویتنام انتخاب نموده اند از این سفر رویایی به بهشت روی زمین پشیمان نیستند و تنها ناراحتی این گردشگران کمبود زمان است که فرصت ننموده اند از همه جاهای این بهشت آسیایی دیدن نمایند. طبیعت زیبا و بکر در کنار آثار تاریخی فراوان و قبایلی که هنوز با آداب و رسوم بومی خود زندگی می نمایند از ویتنام بهشتی برای گردشگری ساخته است.

منبع: همگردی
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 273

به "خوشگذرانی در ویتنام ، سفر به ویتنام، بهشتی برای گردشگران" امتیاز دهید

2 کاربر به "خوشگذرانی در ویتنام ، سفر به ویتنام، بهشتی برای گردشگران" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشگذرانی در ویتنام ، سفر به ویتنام، بهشتی برای گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید