16 دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای اجرای طرح، توقیف شدند

به گزارش آی تی گپ، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف دو دستگاه موتورسنگین دیگر در ادامه اجرای طرح توقیف موتورسیکلت های سنگین در شهر تهران خبر داد.

16 دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای اجرای طرح، توقیف شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ علی همه خانی با اشاره به طرح توقیف موتورسیکلت های سنگین که بدون مجوز در تهران اقدام به تردد می کنند، گفت: یکی از این موتورسیکلت های سنگین هوندا 600 سی سی در ساعت 16:15 که در جهت غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی ورودی به آزادگان مشغول لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز بود توسط تیم منطقه 27 در طرح مهار متوقف شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین موتورسیکلت سنگین 1000 سی سی هوندا دوم نیز در ساعت 16:40 که در جهت غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی ورودی به آزادگان در حال انجام حرکات نمایشی بود توسط تیم های گشتی منطقه 26 با اقدامات پلیسی و در طرح مهار متوقف شد.

وی بیان کرد: طرح توقیف موتورسیکلت های سنگین بدون پلاک و بدون مجوز در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس راهور تهران بزرگ با ناقضین قانون، هنجارشکنان و راکبان موتورسیکلت های سنگین که باعث ایجاد مزاحمت و سروصدا می شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می اندازند برخورد قانونی کرده و موتورسیکلت آن ها نیز توقیف می شود.

به گفته این مقام انتظامی، با توقیف این دستگاه موتورسیکلت سنگین در این دو محور، جمع توقیفی های موتورسیکلت سنگین از ابتدای این طرح (سال 1400) به عدد 16 دستگاه رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1756

به "16 دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای اجرای طرح، توقیف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای اجرای طرح، توقیف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید