گزارش الوطن از توافق عمان با برانکو؛ او 5 بار بهترین مربی سال شد

به گزارش آی تی گپ، روزنامه الوطن عمان در گزارشی به حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور در مسابقات پیش روی و معرفی بیشتر این مربی کروات پرداخته است.

گزارش الوطن از توافق عمان با برانکو؛ او 5 بار بهترین مربی سال شد

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگاران، در گزارش این روزنامه در خصوص شروع فعالیت برانکو در تیم ملی عمان آمده است:

ماموریت ایوانکوویچ از 27 ژانویه (7 بهمن) شروع می گردد. توافق نهایی در جلسه ساعت 3 بعد از ظهر در محل استادیوم السیب صورت گرفت. برانکو در این نشست اعضای کادر فنی مورد نظر خودش را معرفی کرد و به این موضوع اشاره داشت که شناخت کافی از تیم ملی و فوتبال کشور عمان دارد. او پس از امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال عمان به کشورش بازگشته و بعد از انجام امور شخصی در بازگشت به عمان، مسابقات لیگ و جام حذفی را زیر نظر می گیرد تا برای اولین تقابل در 31 ماه مارس (11 فروردین) با تیم ملی فوتبال افغانستان در مرحله مقدماتی جام جهانی آماده گردد.

دومین آزمون برانکو ملاقات با قطر در مسقط خواهد بود و در سومین بازی بیرون از خانه مقابل بنگلادش قرار می گیرد. در حال حاضر تیم ملی عمان با 12 امتیاز در صندلی دوم جدول گروه قرار گرفته است و قطر با 13 امتیاز صدرنشین است.

روزنامه الوطن همچنین با اشاره به سوابق برانکو نوشت: این مربی کروات سابق راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران را دارد و به همراه آن به جام جهانی 2006 صعود کرد. همچنین توانست عنوان سوم جام ملت های آسیا را کسب کند. او در سال 2004 با تیم ایران قهرمان مسابقات غرب آسیا شد و در سال 2002 عنوان قهرمانی بازی های آسیایی را کسب کرد. همچنین با دیناموزاگرب قهرمان لیگ کرواسی شد و در لیگ عربستان به همراه الاتفاق عنوان نایب قهرمانی جام حذفی را به دست آورد.

برانکو 5 بار به عنوان بهترین مربی سال در کشورهای ایران، کروواسی، چین و عربستان انتخاب شد. همچنین به همراه پرسپولیس عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی لیگ، سوپرجام و جام حذفی ایران را کسب کرد. او سابقه کار کردن با بازیکنانی مثل داور شوکر، زونمیر بوبان، لوکا مودریچ، علی کریمی و علی دایی را داشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 834

به "گزارش الوطن از توافق عمان با برانکو؛ او 5 بار بهترین مربی سال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش الوطن از توافق عمان با برانکو؛ او 5 بار بهترین مربی سال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید