سرمربی جدید عمان: پیروزی بر ایران یکی از اهداف سه گانه ام است

به گزارش آی تی گپ، سرمربی اسپانیایی جدید تیم ملی فوتبال عمان بیان کرد از انتقاد استقبال می نماید و به اهداف سه گانه ای که فدراسیون فوتبال این کشور برایش مشخص نموده، پایبند خواهد بود.

سرمربی جدید عمان: پیروزی بر ایران یکی از اهداف سه گانه ام است

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رسانه های عمان، لوئیز کارو در کنفرانس مطبوعاتی، پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عمان به سؤالات خبرنگاران رسانه های عمانی پاسخ داد.

وی در این کنفرانس که در مقر فدراسیون فوتبال عمان در ورزشگاه السیب برگزار گردید، گفت: از انتقادها استقبال می کنم و برای تحقق اهداف سه گانه ای که فدراسیون فوتبال عمان ترسیم نموده، کوشش خواهم کرد و به آن پایبند خواهم بود.

کارو گفت: از توافق با فدراسیون فوتبال عمان و تجربه ای که با تیم ملی این کشور کسب خواهم کرد، احساس خوشبختی می کنم. تمام کوشش خود را خواهم کرد تا بهترین نتایج را کسب کنم.

کارو متعهد شد که بیش از آنکه حرف بزند، در انجام ماموریت جدید خود اهل عمل باشد و اهداف وضع شده در مقابلش پیش از انتخاب واضح و روشن است.

او خواهان حمایت رسانه های عمانی شد تا بتواند به گفته خود، اهداف معین شده را محقق کند.

خالد بن حمد البوسعیدی رئیس فدراسیون فوتبال سلطان نشین عمان اخیرا فاش نموده بود که قرارداد امضا شده با سرمربی جدید برای تنها یک سال(یک فصل) خواهد بود که در ژانویه 2017 به خاتمه خواهد رسید.

رئیس فدراسیون فوتبال عمان، سه هدف اصلی را در مقابل کارو پیش از اعتماد به مربی اسپانیایی قرار داده بود که اولین هدف، پیروزی در دو بازی آینده مقابل گوام و ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی فوتبال، دومین هدف، راهیابی به مرحله بعدی بازی های انتخابی جام جهانی یا حداقل راهیابی به مرحله نهایی جام ملت های آسیا 2019 و سومین هدف هم رسیدن به بازی خاتمهی مسابقات فوتبال کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس چه در کویت برگزار گردد یا هر کشور عربی دیگر منطقه، اعلام نموده بود.

لوئیز کارو در ادامه کنفرانس مطبوعاتی خود گفت پس از ترک تیم ملی فوتبال عربستان به دلایل شخصی، در عمل تمرین را متوقف کرد، اما در مقابل پیشنهادهایی را دریافت کرد که برای پاسخ دادن به این پیشنهادها آمادگی نداشت.

وی اضافه کرد: تعدادی از بازی های لیگ عمان را از نزدیک پیگیری نموده است، همچنین آخرین بازی تیم ملی عمان در جام اخیر منطقه خلیج فارس در برابر عربستان سعودی را مشاهده نموده بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان تاکید نمود تیم این کشور از استعدادها و عناصر جدیدی که قابلیت بهتر شدن در مرحله آینده را دارند، بهره مند است.

کارو با ابراز اشتیاق و خرسندی خود از برعهده دریافت راهنمایی تیم ملی فوتبال عمان توضیح داد: این تیم به برپایی دو اردو پیش از رویارویی با تیم ملی فوتبال گوام احتیاج دارد تا بیشتر از قبل به بازیکان نزدیک گردد، اولین اردو به مدت پنج روز برگزار می گردد که بیشترین تعداد بازیکنان در آن حضور خواهند داشت.

وی با بیان این که بر روی مسائل فکری و انضباطی کار خواهد نمود، اضافه کرد جهت کادر فنی سابق را ادامه خواهد داد و هرگز از نقطه صفر آغاز نخواهد نمود.

کارو خواهان حمایت رسانه های عمان از بازیکنان شد و گفت در زمینه شخصی از انتقاد ترسی ندارد و از انتقاد به عنوان وسیله ای برای بهبود عملکرد خود استقبال خواهد نمود.

خالد بن حمد البوسعیدی رئیس فدراسیون فوتبال عمان هم از افشای مبلغ قرارداد سرمربی جدید این کشور خودداری کرد و گفت این مسئله قابل نشر نیست.

وی درباره چگونگی انتخاب کارو برای راهنمایی تیم ملی عمان اضافه کرد کمیته فنی انتخاب سرمربی تیم، پیشنهادهای چند مربی داخلی را آنالیز کرد که این پیشنهادها هر چند خوب بود، اما در نهایت با سرمربی اسپانیایی به خاطر برتر بودن در تمام پرونده هایی که ارائه کرد، قرارداد امضا شد.

البوسعیدی در عین حال گفت در صورت فسخ قرارداد با لوئیز کارو هیچ شرطی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 541

به "سرمربی جدید عمان: پیروزی بر ایران یکی از اهداف سه گانه ام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی جدید عمان: پیروزی بر ایران یکی از اهداف سه گانه ام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید