کی روش: 14 سال است در عمان خوب نتیجه نگرفته ایم و می خواهیم فردا صعود کنیم

به گزارش آی تی گپ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد تیم ملی کشورمان با قدرت به دور دوم انتخابی جام جهانی راه پیدا کند.

کی روش: 14 سال است در عمان خوب نتیجه نگرفته ایم و می خواهیم فردا صعود کنیم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به عمان، کارلوس کی روش پیش از دیدار ایران مقابل عمان در کنفرانس خبری که در هتل سیتی سیزن برگزار شده بود، گفت: این دیدار مقابل تیم صدرنشین گروه و تیم دوم برگزار می گردد که برای هر دو تیم بازی مهمی محسوب می گردد. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی ارائه نموده و با تمام قوا به دور دوم مسابقات انتخابی جام جهانی راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: فردا بازی پر فشار و محکمی را شاهد خواهیم بود و سعی می کنیم در این بازی صعودمان را قطعی کنیم، آن هم مقابل تیم خوب عمان که بازیکنان خوبی دارد.

سرمربی تیم ملی درباره سوال خبرنگار خبرنگاران مبنی بر اینکه با توجه به درگذشت هادی نوروزی و روحیه بازیکنان تیم ملی، چگونه تیم را از نظر روحی و روانی آماده خواهد نمود، گفت: در درجه اول از صمیم قلب از طرف خودم و اعضای تیم این اتفاق را به خانواده هادی، دوستان او و اهالی فوتبال ایران تسلیت می گویم. ما همه از این اتفاق ناراحت شدیم. هادی نه تنها بازیکن خوبی بود، بلکه یک مرد بزرگ و با اخلاق هم بود.

کی روش در واکنش به سوال خبرنگار عمانی مبنی بر اینکه آیا شکست 3 بر صفر ایران مقابل عمان روی تیم فشار روی دارد یا نه، گفت: اول اینکه ما 3 بر یک شکست خوردیم. نه تنها در بازی قبل، بلکه ایران در 14 سال گذشته در مسقط نتیجه مثبتی نگرفته است.

سرمربی تیم ملی گفت: می دانیم عمان بازیکنان خوبی دارد. همچنین مربی که 4 سال اینجا بوده و کارمان مقابل آنها سخت است. از باخت 3 بر یک در بازی قبلی درس های زیادی گرفتیم و اکنون هم تیم متفاوتی نسبت به آن موقع هستیم. من بازی های عمان را در چند وقت اخیر از قبیل محبت آمیز و رسمی و حتی مقابل الجزایر دیده ام. آنها تیم خوبی هستند اما سعی خواهیم کرد به دور از غرور نتیجه مثبتی بگیریم و به دور بعد برویم.

کی روش تاکید نمود: نمی توانیم عمان را دست کم بگیریم. آنها مبارک و الخلیل را دارند و در این بازی هم عبدالعزیز جانشین الخلیل خواهد شد که نشان می دهد بازیکنان خوبی در ترکیب عمان هستند. پس باید با تمام قوا به میدان برویم.

وی درباره اینکه باید با تیم عمان بجنگیم یا رطوبت و گرمای زیاد هوای مسقط، گفت: اینجا نیامدیم بجنگیم، بلکه برای رقابت آمدیم. شرایط جوی و آب و هوایی دبی و مسقط یکسان است و ما به امارات رفتیم، اردو زدیم تا با این شرایط تطابق پیدا کنیم. وقتی فردا بازی آغاز می گردد باید به این رطوبت و گرما عادت داشته باشیم و یکی از درس هایی که از شکست قبلی مقابل عمان گرفتیم همین بود و به همین منظور به دبی رفتیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 551

به "کی روش: 14 سال است در عمان خوب نتیجه نگرفته ایم و می خواهیم فردا صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: 14 سال است در عمان خوب نتیجه نگرفته ایم و می خواهیم فردا صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید