کلوب بچه ها پوکت

به گزارش آی تی گپ، کلوب بچه ها پوکت مکانی امن، تفریحی، در قلب پاتونگ در فاصله کوتاهی با مرکز خرید جانگسیلون و جاده بانگلا واقع شده است.. در اینجا انواع بازی ها و تفریحات مهیج با امکانات امنیتی برای بچه های شما وجود دارد و شما میتوانید با خیال راحت به دریافت ماساژ، خوردن غذا و یا خرید مشغول شوید و به همین دلیل تور تایلند محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

کلوب بچه ها پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

این کلوب 800 متر مربعی در طبقه بالای مرکز خرید پاتونگ واقع شده است.. در اینجا انواع سرسره، تاب، اتاق توپ، اتاق گرگم به هوا، زمین فوتبال و غیره برای ک.دکان فراهم آمده است.. همچنین انواع فروشگاه و اغذیه فروشی در اینجا وجود دارد.

هفت پرستار به طور تمام وقت در اختیار کلوب بچه ها پوکت یکی از بهترین جاذبه های گردشگری پوکت، قرار دارند که نه تنها بر بچه های شما نظارت میکنند بلکه با آنها بازی نیز میکنند و به شما اطمینان می دهند که فرزندتان اوقات خوشی خواهد داشت.. در این صورت لزومی به مراقبت والدین نیست و شما می توانید به خرید و تفریح مشغول شوید.

برای سه ساعت در روز حدود 350 بات در این مکان باید هزینه کنید. اگر میخواهید زمان بیشتری کودک خود را در این کلوب مشغول کنید، باید 200 بات هزینه اضافی پرداخت کنید.. در اینجا برای بچه ها سنین 1 تا 17 سال جاذبه های تفریحی وجود دارد.

کلوب بچه ها پوکت موقعیت مناسبی در مرکز پاتونگ دارد، بهترین انتخاب برای زمانی است که میخواهید در فروشگاه ها و مغازه ها بدون بچه ها به خرید مشغول شوید.. این زمان مناسبی است تا شما استراحت کنید و آنها انرژی اضافی خود را بسوزانند.

منبع: ای تایلند
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 298

به "کلوب بچه ها پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوب بچه ها پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید