چهارمین طلای ایران به گرایی رسید

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا گرایی، کشتی گیر وزن 67 کیلوگرم ایران در فینال مسابقات جهانی نروژ با نتیجه 5 بر 2 حریف روس خود را شکست داد و به طلا رسید (فارس).

چهارمین طلای ایران به گرایی رسید

میثم دلخانی نماینده وزن 63 کیلوگرم کشورمان هم در فینال رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان برابر کشتی گیر گرجستانی با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و قهرمان جهان شد (مهر).

در ادامه رقابت های جام جهانی کشتی نروژ، امشب دلخانی در وزن 63 کیلوگرم به مصاف لری آبولادزه از کشور گرجستان رفت. کشتی گیر گرجی در مرحله یک هشتم نهایی سلطان را از قزاقستان شکست داد. در یک چهارم نهایی با نتیجه 5 بر 4 از سد شیمیزوی ژاپن گذشت و در نیمه نهایی هم توانست با نتیجه قاطع 7 بر 1 از سد اریک توربای مجار گذشت.

در این سو دلخانی ابتدا منسکه از آلمان را با نتیجه 9 بر 0 شکست داد. پس از آن کشتی گیر اوکراینی را پشت سر گذاشت و در نیمه نهایی محمدوف از آذربایجان را 9 بر 0 مغلوب کرد و راهی فینال شد.

در وزن 67 کیلوگرم هم محمدرضا گرایی به مصاف کشتی گیری از روسیه رفت. نظیر عبداللهوف رقیب جدی گرایی برای رسیدن به مدال طلای جهان بود.

گرایی ابتدا کشتی گیر ژاپنی را در شرایطی که از وی عقب بود، با ضربه فنی از رقابت ها حذف کرد. سپس در کشتی با نماینده آذربایجان پیروز شد با امتیاز عالی در 1 دقیقه پیروز شود و در نیمه نهایی در میان بهت همگان در آخرین لحظه پیروز شد کشتی گیر گرجستان را حذف کند (شهرآرانیوز).

مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی و ورزشی را در صفحه جامعه خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1944

به "چهارمین طلای ایران به گرایی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین طلای ایران به گرایی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید