پیشنهاد مسکو به واشنگتن برای احیای گفتگوها پیرامون تهدیدات سایبری

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه اظهار داشت که مقامات کرملین به ایالات متحده فرصتی برای احیای گفتگوهای تخصصی- از جمله در بالاترین سطوح- برای مقابله با تهدیدهای سایبری پیشنهاد داده است.

پیشنهاد مسکو به واشنگتن برای احیای گفتگوها پیرامون تهدیدات سایبری

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

یک سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار داشت که از دیدگاه مسکو یکی از نخستین گام ها در جهت درست، واکنش واشنگتن به پیشنهاد ما برای احیای گفتگوهای روسیه- ایالات متحده در حوزه امنیت اطلاعات بین المللی است که در بیانیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در 25 سپتامبر 2020 مطرح شد.

به گفته این مقام وزارت خارجه روسیه، طرح ابتکاری مسکو اتخاذ مجموعه ای از تدابیر عملی را برای برقراری مجدد روابط دوجانبه در حوزه بکارگیری فناوری اطلاعاتی و ارتباطی مطرح می نماید، از جمله احیای چارچوبهای گفتگوی تخصصی و مجاری ارتباطی در سطوح بالا.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است که طرح ابتکاری پیشنهاد شده از سوی روسیه همچنین شامل دستیابی به یک توافق برای جلوگیری از بروز حوادث در فضای اطلاعاتی، ارائه تضمین های متقابل برای عدم مداخله در امور داخلی یکدیگر و همچنین دستیابی به یک توافق جهانی برای تعهدسپاری سیاسی کشورها به خودداری از حمله به یکدیگر با بکارگیری فناوری اطلاعاتی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1724

به "پیشنهاد مسکو به واشنگتن برای احیای گفتگوها پیرامون تهدیدات سایبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد مسکو به واشنگتن برای احیای گفتگوها پیرامون تهدیدات سایبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید