پیغام توییتر به کارمندانش در سراسر دنیا: در خانه کار کنید، کرونا در کمین است

به گزارش آی تی گپ، توییتر اعلام نموده است که از کلیه کارمندان خود در سراسر دنیا می خواهد در صورت امکان از خانه کار نمایند. هدف از این دورکاری، مبارزه با شیوع ویروس کرونا است. لبته توییتر در پیغام خود تعیین ننموده است که کارمندان تا چه زمانی باید به این دورکاری ادامه دهند.

پیغام توییتر به کارمندانش در سراسر دنیا: در خانه کار کنید، کرونا در کمین است

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از ورج، درخواست توییتر از کارمندان برای کار در خانه، حالت الزامی ندارد. به عبارت دیگر، افرادی که ترجیح می دهند یا احتیاج دارند در دفاتر خود حاضر شوند همچنان مجاز به این کار خواهند بود. (به جز کارمندان هنگ کنگ ، ژاپن و کره جنوبی ، به دلیل محدودیت های دولتی در آنجا) .

در اطلاعیه توییتر ذکر شده است که در کوشش است سطح تمیز کردن و ضد عفونی عمیق سطوح را در دفاتر خود ارتقا دهد. افزون بر این ها، هشدارهای متعددی برای بهداشت فردی و جمعی کارمندان ارسال می گردد و بسته بندی و آماده سازی مواد غذایی روزانه کارمندان نیز از این پس با دقت و در محفظه های پرس شده، با هدف پیشگیری از انتشار ویروس پخش می گردد.

جک دورسی ، مدیر عامل توییتر نیز اعلام نمود که سیاستی مشابه با توییتر را در Square (که مدیر عامل آنجا نیز دورسی است) انجام می دهد چرا که کرونا در کمین است. این سیاستهای جدید تنها یک روز پس از آن انجام می گردد که توییتر اعلام نمود همه کارمندان این شرکت موظفند سفرهای مهم، رویدادهای مختلف یا گردهمایی ها در شهرهای مختلف را لغو نموده و ترجیحا در شهر خود بمانند. این تصمیم حتی می تواند روی رویدادهای آینده توییتر تاثیرگذار باشد اما به نظر می رسد توییتر میخواهد روی سلامت کارمندان متمرکز باشد.

نگرانی از گسترش ویروس کرونا تا به امروز اثرات گسترده ای در صنعت فناوری داشته و مراسم متعددی لغو شده اند. کنگره جهانی موبایل ، کنفرانس توسعه دهندگان F8 فیس بوک ، کنفرانس توسعه دهندگان بازی ، نمایشگاه اتومبیل ژنو و دو کنفرانس کوچکتر گوگل و مایکروسافت قبلاً لغو شده یا به تعویق افتاده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 841

به "پیغام توییتر به کارمندانش در سراسر دنیا: در خانه کار کنید، کرونا در کمین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام توییتر به کارمندانش در سراسر دنیا: در خانه کار کنید، کرونا در کمین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید