تور هلند: هتل ان اچ آمستردام سنتر ، 4 ستاره

به گزارش آی تی گپ، معرفی هتل ان اچ آمستردام سنتر | NH Amsterdam Centre

هتلی که امروز آن را مورد آنالیز قرار خواهیم داد، هتل ان اچ آمستردام سنتر (NH Amsterdam Centre)، در شهر آمستردام مرکز کشور هلند است. این هتل 4 ستاره در یکی از برترین منطقه ها شهر آمستردام واقع شده است و که دسترسی بسیار خوبی با مرکز شهر دارد. این هتل دارای امکانات بسیار مناسبی است که اقامتی خوب و راحت را برای مسافرینی که در آن اقامت می نمایند، به وجود می آورد. اگر قصد دارید تا در آینده ای نزدیک به کشور هلند و شهر آمستردام سفر کنید و بلیط پرواز به سمت این شهر را دارید، در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر؛ خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل ان اچ آمستردام سنتر را تا دیدنی های آمستردام را معرفی و آنالیز نماییم.

تور هلند: هتل ان اچ آمستردام سنتر ، 4 ستاره

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

خدمات رفاهی هتل ان اچ آمستردام سنتر

هتل ان اچ آمستردام سنتر در سال 1928 میلادی برای بازی های المپیک ساخته شد. این هتل با رعایت تمامی استانداردهای محیط زیست، گواهینامه سبز بین المللی را در بخش گردشگری جهانی دریافت کرده است. هتل ان اچ آمستردام سنتر دارای خدمات پذیرش 24 ساعته است و در هر زمانی که مسافر این هتل باشید و به آن مراجعه کنید، می توانید به آسانی اتاق خود را رزرو کرده و به راحتی مستقر شوید. پرسنل هتل همگی به زبان های هلندی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند.

مسافران این هتل می توانند در ساعات صبحانه از بوفه رستوران هتل استفاده نمایند و صبحانه ای دلچسب و دلخواده را میل نمایند. در هتل ان اچ آمستردام سنتر، مسافران اجازه ندارند تحت هیچ شرایطی با خود حیوان خانگی ببرند و حضور حیوان در این هتل قدغن است. اگر در مدت زمان اقامتتان از خودروی شخصی استفاده می کنید، باید این نکته را بدانید که هتل فاقد پارکینگ اختصاصی است و در صورت احتیاج می توانید از فضای خیابان هتل برای پارکینگ استفاده نمایید. این هتل دارای باغ می باشد، تمامی اتاق های این هتل دارای کلیدهای الکترونیکی می باشند، در تمامی محوطه های خصوصی و عمومی هتل سنسورهای حساس به دود وجود دارد، دستگاه های تنظیم و تصفیه هوا در این هتل وجود دارد، اتاق های هتل دارای عایق های ضد صدا می باشند، هر روز صبح روزنامه های روز برای مسافران موجود است، هر روز اتاق های هتل نظافت می شوند، بسته بندی و حمل بارهای مسافران در این هتل صورت می پذیرد، این هتل دارای اتاق های ویژه و اتاق خانواده است.

از جمله نکاتی که درباره این هتل نباید از خاطر ببرید این است که در این هتل به اینترنت پر سرعت و رایگان دسترسی ندارید. این هتل دارای سرویس شاتل خصوصی است و می توانید از آن به عنوان مسافر هتل بهره ببرید. در هتل ان اچ آمستردام سنتر می توانید از خدمات رزرو و پذیرش خصوصی استفاده نمایید. برای پذیرش در این هتل ساعت 15 بعد از ظهر و برای خروج باید تا ساعت 12 شب اتاق را تحویل دهید. در این هتل سالن های مخصوص برای کنفرانس و جلسات کارگاه های کسب و کار وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل ان اچ آمستردام سنتر

در هتل ان اچ آمستردام سنتر، گزینه های تفریحی و رفاهی مختلفی وجود دارد که مراجعان و مسافران این هتل می توانند از آن برخوردار باشند. می توانید از مجموعه ورزشی این هتل استفاده کرده و از امکاناتی همانند استخر، سونا و سالن بدنسازی پیشرفته آن نیز استفاده نمایید. اگر دوست دارید، می توانید از این هتل دوچرخه اجاره کنید.

بعلاوه رستوران هتل ان اچ آمستردام سنتر دارای منوهای متفاوتی برای افراد مختلف و با سلیقه های مختلف غذایی است، حتی این رستوران برای گروه های سنی کودک و نوجوان نیز منویی متفاوت ارائه داده است. انواع منوهای غذایی این رستوران عبارتند از: منوی بچه ها، منوی صبحانه، منو برای گیاهخوران، خام خواران و کسانی که رژیم های غذایی مخصوص دارند (Gluten-free). در حالت کلی غذاهای این رستوران از مواد غذایی محلی طبخ می گردند. برای رزرو هتل در آمستردام به سایت ما بروید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل ان اچ آمستردام سنتر همگی دارای طراحی به سبک چوبی هستند و آرامش بسیاری را به کسانی که در آن ها اقامت می نمایند، منتقل می کند. بیش نیمی از اتاق های هتل دارای منظره کامل به شهر هستند. میز کار و بعلاوه در صورت احتیاج مسافر، اینترنت پر سرعت است. تمامی اتاق های این هتل در حالت کلی دارای امکاناتی همانند: تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت ماهوره ای، سرویس بهداشتی مخصوص، حمام می باشند.

اتاق های هتل

  • اتاق های استاندارد (STANDARD): اتاق های استاندارد در 2 نوع دیگر که اتاق یک تخته و اتاق استاندارد با منظره متفائت است را نیز دارا می باشد. مساحت این اتاق ها 20 سانتی متر است و گنجایششان حداکثر 2 نفر است و در اتاق یک تخته هم برای 1 نفر گنجایش و امکانات وجود دارد.
  • اتاق های سوپریور (SUPERIOR): این اتاق ها نیز دارای مساحت 29 متری می باشند و گنجایششان حداکثر 2 نفر می باشد. تخت های این اتاق یا 2 تخت جداگانه و یا یک تخت دو نفره است.
  • سوئیت (SUITE): این اتاق گنجایش 4 نفر را دارد و مساحتش برابر با 27 متر می باشد. یکی از امکاناتی که این اتاق ها نسبت به سایر دیگر اتاق ها دارند این است که دارای جکوزی می باشند.

فاصله هتل ان اچ آمستردام سنتر تا جاذبه های آمستردام

  • موزه رایکس: این موزه 500 متر دورتر بوده که با 7 دقیقه پیاده روی و 2 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • موزه ملی دریانوردی هلند: این موزه 3 کیلومتر دورتر بوده که با 38 دقیقه پیاده روی و 17 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • باغ بگینهوف: این باغ 3/4 کیلومتر دورتر بوده که با 18 دقیقه پیاده روی و 16 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کلیسای قدیم: این کلیسا 2 کیلومتر دورتر بوده که با 25 دقیقه پیاده روی و 19 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • براون کافی: این کافه 2/4 کیلومتر دورتر بوده که با 20 دقیقه پیاده روی و 11 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • پل ماخرهه: این کافه 9/1 کیلومتر دورتر بوده که با 23 دقیقه پیاده روی و 10 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • خانه آنه فرانک: این کافه 4/2 کیلومتر دورتر بوده که با 21 دقیقه پیاده روی و 11 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • : این فرودگاه 2/13 کیلومتر دورتر بوده که 21 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

موقعیت هتل ان اچ آمستردام سنتر

می توانید موقعیت مکانی هتل ان اچ آمستردام سنتر را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هلند، آمستردام 1054، خیابان استدهائودرسک شماره 7

Stadhouderskade 7, 1054 ES Amsterdam, Netherlands

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2085

به "تور هلند: هتل ان اچ آمستردام سنتر ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: هتل ان اچ آمستردام سنتر ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید