پاویلیون، یکی از بهترین مراکز خرید مالزی

به گزارش آی تی گپ، کوالالامپور یکی از جذاب ترین شهرهای کشور مالزی برای گردشگران است؛ این شهر با فراهم آوردن امکانات گردشگری مناسب و استاندار شرایط را به گونه ای فراهم آورده تا مسافران از سفرشان به این شهر راضی باشند. از جمله اقداماتی که این شهر برای تحقق این منظور انجام داده، مراکز خرید لوکس و همه چیز تمامی است که در آن ساخته است. مرکز خرید پاویلیون در کوالالامپور یکی از بهترین مراکز خریدی است که در این شهر مدرن و شیک ساخته شده و با رفتن به سمت می توانید خریدهایتان را انجام دهید و در صورتی که خرید نداشتید از تفریحات و سرگرمی هایی که در آن وجود دارد نیز استفاده کنید.

پاویلیون، یکی از بهترین مراکز خرید مالزی

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

برای آشنایی کامل با مرکز خرید پاویلیون در کوالالامپور را در ادامه همراه با ما باشید تا در صورت سفر به مالزی اگر یکی از گزینه های انتخابی شما برای خرید کردن، مرکز خرید پاویلیون بود تا حدودی با آن آشنایی لازم را داشته باشید.

پاویلیون یکی از بهترین مراکز خرید مالزی است که در مرکز شهر واقع شده است و با طراحی مدرنش یک خرید عالی به همراه تفریح و استراحت را برایتان به وجود می آورد. این مرکز 7 طبقه 130 هزار متر مربع مساحت دارد و ساختش در سال 2000 آغاز و بعد از مدتی در سال 2007 به خاتمه رسید.

دسترسی به مرکز خرید پاویلیون در کوالالامپور بسیار راحت است، چرا که دقیقا در وسط شهر واقع شده است. در این مرکز خرید حدود 500 مغازه و فروشگاه روبرو می شوید که اجناس متنوعی از برندهای بین المللی و داخلی دارند؛ پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی و انواع مختلفی از اجناس که همگی باکیفیت و با قیمت های مختلفی عرضه می شوند.

هرچند که در مالزی به نسبت ایران قیمت اجناس کمتر است ولی اگر بخواهید دست روی اجناس برند بگذارید خوب معلوم است که باید پول زیادی خرج کنید البته در اینجا برندهای قیمت پایین تر هم شعبه دارند که اگر می خواهید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید می توانید به سراغ آن ها بروید

در مرکز خرید پاویلیون یک فود کورت هم وجود دارد که می توانید بعد از خریدتان برای تجددی انرژی از دست رفته به سمت آن بروید.

ارزیابی هزینه ها در مرکز خرید پاویلیون

وقتی مرکز خرید پاویلیون را برای خرید در کوالالامپور انتخاب می کنید، باید این را بدانید که برای خرید بهترین ها آماده شده اید پس انتظار هزینه کم را نداشته باشید. در این مرکز خرید مجموعه ای از لوکس ترین برندهای جهان دارای شعبه هستند و هر چقدر هم تخفیف ارائه دهند باز هم در مقایسه با دیگر اجناس در مراکز خرید معمولی تر به نظر گران هستند.

بخش های مختلف مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

کمی بالاتر هم گفتیم که در مرکز خرید پاویلیون در کوالالامپور حدود 500 فروشگاه وجود دارد که در طبقات مختلف قرار گرفته اند. برای آشنایی بیشتر و بهتر با آن ها در ادامه شرحی در مورد آن ها خدمتتان ارائه خواهیم داد.

طبق اول مخصوص غذا، طبقه دوم بخش میانی مرکز خرید است، طبقات دوم و سوم به غرفه محصولات لوکس و فشن اختصاص داده شده است، طبقه چهارم و پنج بخش میانی بوده و پر از مغازه ها و شعبه های برندهای معتبر است، طبقه ششم خیابان توکیو است که در ادامه درباره آن شرح خواهیم داد، طبقه هفتم هم به سالن های زیبایی و رستوران های مختلف اختصاص داده شده است.

آشنایی با رستوران ها و کافی شاپ های مرکز خرید پاویلیون

در مجموعه وسیع پاویلیون تعداد زیادی رستوران و کافه وجود دارد که در 4 بخش کافه ها، فست فودی ها، بستنی و شیرینی فروشی ها نیز تقسیم می شوند.

رستوران های پاویلیون کی ال (نزدیک 65 رستوران را در خود جای داده است.)

رستوران چاکری پلیس (جایی برای خوردن غذاهای تایلندی است که در طبقه چهارم قرار داد.)

رستوران الحلبی (رستورانی برای خوردن غذاهای عربی در مرکز خرید پاویلیون است که برای رفتن به آن باید به طبقه هفتم بروید.)

سیمر هانگ (اگر به غذاهای چینی علاقمند هستید، به طبقه هشتم و رستوران سیمر هانگ بروید.)

وایسبراو (غذاهای آلمانی را تا به حال امتحان کردید؟ طبقه سوم مرکز خرید پاویلیون رستورانی به نام وایسبراو دارد که در آن می توانید غذاهای آلمانی میل کنید.)

رستوران العمار (در طبقه ششم مرکز خرید پاویلیون در مالزی، رستورانی وجود دارد که بتوانید غذاهای لبنانی را میل کنید.)

آشنایی با مجموعه های تفریحی در پاویلیون کوالالامپور

در کنار بهترین فروشگاه ها و رستوران های مرکز خرید وسیع و جذاب پاویلیون کوالالامپور، سرگرمی و تفریحاتی به چشم می خورد که می توانید ساعاتی از روز خود را به آن ها اختصاص دهید و خوشی های خود را تکمیل کنید:

رد باکس پلاس | Red Box Plus

نقش خواننده محبوب خودتان را بازی کنید! در طبقه پنجم مرکز خرید پاویلیون در کوالالامپور موسیقی مورد علاقه شما پخش می گردد و می توانید میکروفون به دست بگیرید و همراه با موسیقی بخوانید.

متوسط هزینه ای که برای خوانندگی در رد باکس پلاس باید پرداخت کنید بین 22 تا 72 رینگت است.

شبیه ساز پرواز | Flight Experience

طبقه دوم مرکز خرید پاویلیون آرزو کودکی همه ما که خلبانی باشد را فراهم می آورد. این جا، جایی است که برای دقایقی می توانید بگذارید روح کودکی تان هوایی بخورد و با هیجان و در موقعیتی بسیار جذاب و واقعی، پرواز کردن و راهنمایی هواپیمایی بزرگ را به عهده بگیرد!

حدود هزینه ای که برای این شبیه سازی پرواز باید پرداخت کنید بین 250 رینگت تا 850 رینگت است.

سینماهای گلدن اسکرین | Golden Screen Cinemas

اگر اهل تماشای فیلم های روز جهان هستید، به طبقه 5 و 6 مرکز خرید پاویلیون در کوالالامپور بروید و به تماشای جهانیی از شگفت انگیزترین فیلم ها بنشینید.

استودیو آشپزی ای بی اس | ABC Cooking Studio

در طبقه هفتم مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور یک استودیو آشپزی به نام ABS وجود دارد که شرایط را برای سرگرم کردن شما در کنار دوستانتان فراهم می آورد. تصور کنید دستتان باز است تا هر ترکیبی که دوست دارید را کنار هم بگذارید و یک غذای خوشمزه و جدید درست کنید.

به ازای هر 2 ساعت باید 200 رینگت مالزی پرداخت کنید.

امکانات مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

از دیگر امکانات مرکز خرید پاویلیون در کوالالامپور به غیر از فروشگاه ها، رستوران ها می توان به مرکز اطلاعات، وای فای رایگان، صرافی، بانک و خودپرداز، کارت هدیه گردشگران، خدمات پستی، خشکشویی، کیوسک روزنامه و مجله، کارواش، نمازخانه، سرویس بهداشتی و اتاق مادر و کودک اشاره نمود.

+ پیشنهاد می کنیم که برای اطلاع از تخفیف ها و جشنواره هایی که در این مرکز خرید برگزار می شوند حتما وب سایت مرکز پاویلیون در کوالالامپور را قبل از رفتن به آن آنالیز کنید.

دسترسی به مرکز خرید پاویلیون در کوالالامپور

به منظور دسترسی به مرکز خرید پاویلیون در کوالالامپور با توجه به این که در مرکز شهر واقع شده است، می توانید به راحتی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نظیر (قطارها، اتوبوس های تندرو، اتوبوس های شخصی و تاکسی) به راحتی خودتان را به آن برسانید.

قطار یکی از راحترین گزینه هایی است که می توانید با استفاده ازآن خودتان به پاویلیون برسانید. قطار ام آر تی و مونوریل ها در از 6 صبح تا 12 بامداد در فعال هستند.

اگر هم خواستید از اتوبوس های تندرو بهره ببرید، می بایست با استفاده از خطوطB102 ، B103، B110 و B113 نیز به سمت این مرکز خرید بروید.

در صورتی هم که نخواهستید از اتوبوس و قطار بهره ببرید می توانید کمی هزینه بیشتری بکنید و با تاکسی خودتان را به این مرکز خرید برسانید. حدودا هزینه تاکسی زمانی که شما سوار ماشین می شوید حدود 3 رینگت است و به ازای هر یک کیلومتر 1.5 رینگ به مبلغ اضافه می گردد.

ساعات کاری: 10:00 الی 22:00

آدرس: 168, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

شهر کوالالامپور مراکز خرید متعددی دارد که پاویلیون تنها یکی از آن هاست؛ برای آشنایی با بهترین مراکز خرید کوالالامپور می توانید مطلبی که در این خصوص نوشته ایم را مطالعه نمایید. تمامی کسانی که با تور کوالالامپور یا بدون تور به این شهر سفر می نمایند رفتن به مراکز خرید را در لیست گردشگری های خودشان دارند.

اگر به این مرکز خرید رفتید یا دیگر مراکز خرید این شهر نظر خودتان را در مورد استاندارها و نقاط ضعف و قوت آن ها با ما و دیگر مخاطبان در میان بگذارید، پیشاپیش از حس تعامل شما سپاسگذاریم.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 471

به "پاویلیون، یکی از بهترین مراکز خرید مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاویلیون، یکی از بهترین مراکز خرید مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید