پاسداشت استاد اکبر عالمی در شبکه مستند ، مردی برای تمام فصل ها از تلویزیون پخش می گردد

به گزارش آی تی گپ، شبکه مستند با پخش پرتره مردی برای تمام فصل ها یاد و خاطره مرحوم اکبر عالمی عکاس، مستندساز و مجری برنامه هنر هفتم را گرامی می دارد.

پاسداشت استاد اکبر عالمی در شبکه مستند ، مردی برای تمام فصل ها از تلویزیون پخش می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه سیما خبرنگاران از روابط عمومی شبکه مستند، مستند پرتره اکبر عالمی با نام مردی برای تمام فصل ها به کارگردانی روناک جعفری و تهیه نمایندگی ناهید دل مطلع فراوری شبکه مستند است و در چهار فصل به ابعاد مختلف شخصیت استاد پرداخته است.

در این مستند خسرو سینایی، نصرت الله کریمی (اساتید اکبر عالمی) و ابراهیم حاتمی کیا، کمال تبریزی، رخشان بنی اعتماد، بایرام فضلی، علی معلم و امیر حسین ندایی شاگردان این هنرمند فقید درباره شخصیتش در مقام استاد صحبت می نمایند. همچنین گپی نیز با اکبر زنجانپور و مسعود دلخواه انجام شده است.

مردی برای تمام فصل ها سه شنبه 22 مهر و چهارشنبه 23 مهر ساعت 20 از شبکه مستند سیما پخش می گردد.

زنده یاد اکبر عالمی، منتقد، کارشناس سینما، مستندساز و استاد دانشگاه بامداد امروز سه شنبه 22 مهر ماه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. پیکر این هنرمند فردا، چهارشنبه 23 مهر ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1350

به "پاسداشت استاد اکبر عالمی در شبکه مستند ، مردی برای تمام فصل ها از تلویزیون پخش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسداشت استاد اکبر عالمی در شبکه مستند ، مردی برای تمام فصل ها از تلویزیون پخش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید