وکیلی: هیچ فرد خوشبینی تصور نمی کرد ایتالیا را ببریم

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران: سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: هیچ فرد خوشبینی تصور نمی کرد مقابل ایتالیا در حالی که دو ست هم عقب بودیم، پیروز شویم.

وکیلی: هیچ فرد خوشبینی تصور نمی کرد ایتالیا را ببریم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: ایتالیایی ها در دو ست نخست ما را به خوبی غافلگیر کردند. برای جلوگیری از باخت دست به تغییراتی در ترکیب زدیم که خوشبختانه نتیجه بخش هم بود.

وی اضافه نمود: ترکیب ایتالیایی ها نسبت به بازی های تدارکاتی که مقابلشان انجام دادیم با تغییرات عمده ای همراه شده بود و به نوعی می گردد گفت که این تغییرات 50 درصد شناخت ما را تحت تأثیر قرار داد. علاوه بر این مسئله، ایتالیایی ها تاکنون پنج بازی خود را در شهر رسیستنسیا انجام دادند و نسب به این فضا اطلاعات دقیق داشتند، در حالی که ما تنها در این سالن یک ساعت و 30 دقیقه تمرین نموده بودیم و هیچ شناختی از فضا و محیط نداشتیم و بعد از یک روز خسته کننده و سخت دور یک چهارم را شروع کردیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران در ادامه گفت: در ست سوم بازی با ایتالیا 10 امتیاز از حریف عقب افتاده بودیم و هیچ فرد خوشبینی هم تصور نمی کرد در چنین شرایطی پیروز به برد شویم، ولی با تعویضی کلیدی ای که انجام دادیم حریف را مغلوب کردیم. در این ست برای نخستین بار از رسول آقچه لی، قطرپاسور تیم به عنوان دریافت کننده استفاده کردیم٬ خوشبختانه بازی به خوبی اداره شد و لاجوردی پوشان مجبور به قبول باخت شدند.

تیم والیبال نوجوانان کشورمان توانست تیم ایتالیا را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و در نیمه نهایی حریف لهستان گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 636

به "وکیلی: هیچ فرد خوشبینی تصور نمی کرد ایتالیا را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیلی: هیچ فرد خوشبینی تصور نمی کرد ایتالیا را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید