سایت سرو طلایی مجموعه ای از انواع درختان زینتی و سوزنی برگان

به گزارش آی تی گپ، سایت سرو طلایی سامانه ای پیروز برای فروش انواع کاج و سوزنی برگان است. در چند دهه اخیر با قطع بی رویه درختان و تخریب جنگل ها، شاهد خشم طبیعت و توسعه بیابان ها بوده ایم. این امر به بروز اتفاقات ناخوشایندی هم چون سیل، خشک سالی ، آتش سوزی جنگل ها و از بین رفتن حیات وحش جانداران انجامیده است.

سایت سرو طلایی مجموعه ای از انواع درختان زینتی و سوزنی برگان

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

در این بین دوست داران طبیعت و هواداران محیط زیست با کاشت درختان مختلف به منظور بیابان زدایی و افزایش فضای سبز تا حدودی به احیای محیط زیست یاری نموده اند. این افراد بر این باورند که کاشت هر نهال به وسیله افراد عادی هم به بهبود شرایط جوی و محیط زیست یاری می نماید.

در این مطلب ابتدا با فراوریی گل و گیاه سرو طلایی و فعالیت آن در زمینه فروش انواع نهال آشنا شده و در ادامه توضیح مختصری در خصوص فراوریات این مجموعه مانند درخت انجیلی ، کاج لاوسون، کاج سدروس، سروناز و کاج جونی پروس می دهیم.

نماد سرو که از درختان همواره سبز بوده و در هنر های ایرانی به وفور دیده می گردد، گواه اهمیت این گونه درخت بین ایرانیان است. حتی در حجاری های موجود در تخت جمشید که مربوط به قرن ها پیش است، سروهایی دیده می گردد. وجود انواع بسیار قدیمی این درخت در منطقه های از کشور نشانه ای زنده از این علاقه مندی است که تا کنون هم ادامه دارد

در ادامه مطلب توضیح مختصری از چند نمونه درخت کاج که در این مرکز پرورش داده و در سایت سرو طلایی به فروش می رسد خواهیم داد.

کاج لاوسون

این نوع کاج از خانواده مخروطیان بوده و درختی همواره سبز است که رنگ برگ های افشان آن در فصل های مختلف سال تغییر می نماید. برگ ها در تابستان و بهار سبز روشن بوده و به علت طلایی شدن آن ها در زمستان به کاج طلایی هم معروف شده است.

حداکثر رشد قدی این گیاه بین 4 تا 5 متر است اما به علت کندی رشد، اغلب در سایز های کوتاه دیده می گردد.

از مزایای قابل ذکر این درخت، مقاومت آن در برابر سرما و گرما است که باعث ماندگاری آن در اقلیم های متفاوت شده است.

کاج لاوسون اغلب در فرم های زیبای توپی و مارپیچ دیده می گردد. در سال های اخیر این کاج را با هرس های ماهرانه به اشکال گوناگون مانند حیوانات، سبد گل و… تبدیل می نمایند که چشم انداز زیبایی خصوصا برای بچه ها بوجود می آورد. این قابلیت به علت متراکم بودن برگ ها و هرس پذیری بالای آن ها است.

سرو شیراز

سرو شیراز درختی مخروطی شکل است که با نام سرو ایتالیایی هم شناخته می گردد. این درخت همواره سبز که بومی غرب آسیا و جنوب اروپا است در آب و هوای مدیترانه ای رشد خوبی داشته و در اغلب نقاط ایران قابل کاشت و نگهداری است.

این درخت مخروطی شکل همواره سبز، صندلی ویژه ای در هنر و ادبیات ایرانی داشته و نزد ایرانیان باستان مقدس بوده و اغلب با واژه سروناز از آن یاد شده است.

تنه ای باریک به رنگ قهوه ای متمایل به خاکستری داشته و برگ های متراکم آن به رنگ سبز تیره است. این برگ ها با آرایشی مخروطی شکل، درختی نوک تیز و بلند را به نمایش می گذارد که تا سطح زمین پوشیده شده است.

زیبایی خیره نماینده این درخت موجب استفاده فراوان آن در دیزاین فضای سبز پارک ها و ویلاهای شخصی شده است. اغلب به صورت ردیفی در دو سمت ورودی باغ ها و پارک ها کاشته می گردد. خرید آن به راحتی در سایت سرو طلایی امکان پذیر است.

خرید نهال از سایت سرو طلایی

استان گیلان یکی از منطقه ها خوش آب و هوا برای نگهداری انواع گیاه است. مناسب بودن شرایط برای رشد و تکثیر انواع گل و گیاه و نهال، موجب مرغوبیت گیاهان و راه اندازی گلخانه های عظیم در سطح این استان شده است. این شرایط ایده آل، به پایین بودن قیمت تمام شده محصولات این مراکز یاری می نماید.

سایت فراوریی گل و گیاه سرو طلایی برای رفاه حال مشتریان و فروش انواع نهال با قیمت مناسب راه اندازی شده است.

فراوریی گل و گیاه سرو طلایی یکی از عظیم ترین مراکز نگهداری و تکثیر انبوه گیاهان مختلف مانند: کاج لاوسون، سرو شیراز، گل کاملیا، یاس زرد، سرو خزنده، سدروس، انواع مرکبات، گل های زینتی و… است.

با ورود به سایت سرو طلایی به آدرس https://sarvetalayi.com میتوانید اطلاعات کاملی از فراوریات این مرکز به دست آورید.

کلام پایانی

وجود درخت در هر منطقه، مظهر زندگی و نشانه ای از آبادانی است. درختان تاثیر مهمی در تلطیف هوا، فراوری اکسیژن و پاکسازی طبیعت از آلاینده ها دارند. مطالعات نشان داده 60 درصد از اکسیژن مصرفی دنیا به وسیله پوشش گیاهی تامین می گردد.

در این بین پرورش دهندگان گل و گیاه، نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگ درختکاری و افزایش فضای سبز دارند. راه اندازی سایت های مختلف ساده ترین و مفید ترین راه برای دسترسی آسان به نحوه نگهداری و خرید مناسب انواع گیاه است. سایت سرو طلایی سامانه ای ایده آل برای آشنایی با انواع درخت و خرید اینترنتی آن ها است.

منبع: اتاق
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1855

به "سایت سرو طلایی مجموعه ای از انواع درختان زینتی و سوزنی برگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت سرو طلایی مجموعه ای از انواع درختان زینتی و سوزنی برگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید