مهم نیست چه کسی بازی می کند، امیدوارم به بازی های هفته بعد برسم

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ ملت های والیبال در حال برگزاری است و هفته سوم این بازی ها در گروه ایران امروز به میزبانی ارومیه و در سالن غدیر برگزار می شود.

مهم نیست چه کسی بازی می کند، امیدوارم به بازی های هفته بعد برسم

محمد جواد معنوی نژاد لژیونر والیبال ایران در هفته دوم مسابقات در بازی با آرژانتین دچار مصدومیت شد تا بازی های هفته سوم را از دست بدهد.

لژیونر والیبال ایران در مصاحبه با خبرنگاران درباره آسیب دیدگی اش گفت: در بازی برابر آرژانتین از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدم. در حال حاضر در کنار تیم ملی در ارومیه حضور دارم و زیر نظر افروزی کارهای درمانم را انجام می دهم تا ان شاء الله بتوانم به بازی های هفته آینده برسم.

معنوی نژاد در پاسخ به این سؤال که آیا این مصدومیت از قبل وجود داشته یا در بازی برابر آرژانتین پیش آمد؟ شرح داد: خیر، مصدومیت قبلی من از ناحیه کمر بود که کاملاً برطرف شده است اما این آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا است که در اواخر ست سوم بازی برابر آرژانتین پای یکی از بازیکنان به روی پای من رفت و سبب پیچ خوردگی شد.

ملی پوش والیبال ایران در خصوص اینکه در اولین بازی تیم ملی برابر ایتالیا، پوریا فیاضی به جای او وارد زمین شد و عملکرد قابل قبول تری نیز داشت، گفت: مهم نیست که چه کسی بازی می کند. مهم این است که تیم ملی نتیجه موردنظر را بگیرد. خدا را شکر تا به امروز ملی پوشان بازی های خوبی ارائه کردند و بردهای خوبی نیز برای تیم ملی به دست آمد. شرایط من هم خوب است، ان شاء الله مصدومیتم هر چه سریعتر برطرف شود تا بتوانم به تیم ملی ملحق شوم و در ادامه به سایر بازیکنان کمک کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 287

به "مهم نیست چه کسی بازی می کند، امیدوارم به بازی های هفته بعد برسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم نیست چه کسی بازی می کند، امیدوارم به بازی های هفته بعد برسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید