نویسنده آمریکایی برای سال نو میلادی سفر رایگان به نیازمندان هدیه داد

به گزارش آی تی گپ، بابانوئل تنها مرد خیر روزهای کریسمس نیست. پیتر شانکمن، کارآفرین و نویسنده آمریکایی است که بیشتر زمان سال را در حال سفر به نقاط مختلف جهان و سخنرانی است. او با تمام گرفتاری های شغلی خود در تعطیلات سال نو، معتقد است که سپری کردن این روزها در کنار خانواده اهمیت ویژه ای دارد. بر همین اساس، پیتر شانکمن سال جاری و برای پنجمین سال پیاپی، هزاران مایل سفر به کسانی هدیه می نماید که در تعطیلات سال نو میلادی از خانواده خود دور بوده و توانایی تقبل هزینه تماشا آنها را ندارند.

نویسنده آمریکایی برای سال نو میلادی سفر رایگان به نیازمندان هدیه داد

شانکمن پنج سال پیش نخستین اطلاعیه پروژه بشردوستانه خود را در شبکه اجتماعی ایمگور (Imgur) پست کرد و همچنان علاقمندان می توانند هر ساله با مراجعه به پست های او شانس خود را برای برنده شدن در این رقابت بیازمایند. با گذشت پنج سال، گردشگران خیر بسیار دیگری از این کمپین حمایت و سفرهای خود را به این پروژه هدیه نموده اند.

سال جاری، در کل پنج خانواده از 300 هزار مایل سفر رایگان برای تماشا خانواده خود که از آنها دور بودند (به ویژه بچه ها برای تماشا پدر و مادر خود و بالعکس) استفاده کردند. 200 هزار مایل از 300 هزار مایل هدیه خود شانکمن و 100 هزار مایل دیگر هدیه گردشگران دیگری است که تحت تاثیر ایده بشردوستانه او قرار گرفته اند.

به گفته شانکمن، مسافت سفرهای سالانه او بیشتر از فاصله میان زمین تا ماه (250 هزار مایل) است و تنها در سال 2018 در کنار سایر سفرهای خود، 11 مرتبه فقط به آسیا سفر نموده است. به گفته شانکمن، ایده تامین هزینه سفرهای افراد کم عایدی زمانی به فکر او افتاد که به دفعات بلیط سفرهای خود را به رایگان در اختیار دستیارش و همسر او قرار داده بود.

سارا لاتام، 33 ساله از آمریکا، یکی از برندگان رقابت 200 هزار مایل سال جاری بود. پدربزرگ او که از بیماری سرطان رنج می برد، از خانه سارا در تگزاس، 1539 مایل فاصله داشت. سارا بر سر یک دو راهی قرار داشت. اگر سال جاری برای تماشا خانواده پدری خود به نیویورک پرواز می کرد، همسر خود را بدهکار می کرد و اگر آنها را نادیده می گرفت، ممکن بود که دیگر هرگز پیروز به تماشا پدربزرگ خود نشود. همسر سارا در رقابت 200 هزار مایل سال جاری شرکت کرد و سارا از میان هزاران شرکت کننده، یکی از برندگان سال جاری بود.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2291

به "نویسنده آمریکایی برای سال نو میلادی سفر رایگان به نیازمندان هدیه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویسنده آمریکایی برای سال نو میلادی سفر رایگان به نیازمندان هدیه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید