نصیرزاده: استقبال از لیگ فرنگی بیشتر از آزاد بوده است

به گزارش آی تی گپ، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: استقبال باشگاه ها از کشتی فرنگی بیشتر از رشته آزاد بوده و پیش بینی می گردد که تعداد تیم های فرنگی بیشتر از آزاد باشد.

نصیرزاده: استقبال از لیگ فرنگی بیشتر از آزاد بوده است

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص استقبال تیم ها از مسابقات لیگ برتر کشتی گفت: روز 4 مهر قرعه کشی مسابقات انجام می گردد. استقبال باشگاه ها در کشتی فرنگی بیشتر از رشته آزاد بوده و پیش بینی می گردد که تعداد تیم های فرنگی بیشتر از آزاد باشد. به زودی اسامی باشگاه ها به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که لیگ هر دو رشته با شرکت 8 تیم برگزار خواهد شد؟ تاکید نمود: فکر می کنم لیگ فرنگی با بیشتر از 8 تیم به انجام برسد اما در آزاد سعی داریم با همان 8 تیم رقابت ها را برگزار کنیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با اشاره به کوشش برای حرفه ای شدن لیگ برتر اظهار داشت: انجام تست سلامت از کشتی گیران یکی از این کارهاست و در همین خصوص جلسه ای با دانشکده تربیت بدنی دانشگاه شهیدبهشتی داشتیم تا در این خصوص تفاهم نامه ای به امضا رسد. این تست ها رایگان است. می خواهیم همان کاری که در فوتبال و والیبال صورت گرفته را در کشتی نیز پیاده کنیم که احیا کردن بلیت فروشی است.

وی در خصوص محل برگزاری قرعه کشی لیگ برتر آزاد گفت: می خواهیم مراسم قرعه کشی را باشکوه برگزار کنیم. محتمل است مراسم قرعه کشی را به میزبانی باشگاه بازار بزرگ ایران و یا دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار کنیم. همچنین در کوشش هستیم این مراسم پخش زنده داشته باشد و به همین دلیل جلساتی داشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 513

به "نصیرزاده: استقبال از لیگ فرنگی بیشتر از آزاد بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: استقبال از لیگ فرنگی بیشتر از آزاد بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید