نصب سیستم های کنترل تردد در ایستگاه های خط 3 متروی تهران در روزهای آینده

به گزارش آی تی گپ، قائم مقام سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر با اعلام این که در روزهای آینده نصب تجهیزات کنترل تردد در ایستگاه های خط 3 متروی تهران شروع می گردد، گفت: نصب سیستم های تردد در ایستگاه های خطوط دیگر هم در برنامه سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر واقع شده است.

نصب سیستم های کنترل تردد در ایستگاه های خط 3 متروی تهران در روزهای آینده

مهندس محمد خدادادی درگفت وگو با خبرنگاران درباره فعالیت های سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: در مورد بیماری کووید-19 یک حرکت همگانی شکل گرفت و همه احساس وظیفه کردند که گامی در راستای مقابله با این بیماری بردارند. جهاد دانشگاهی هم به عنوان یک نهاد انقلابی وظیفه خود دانست در این زمینه ایفای نقش کند. از اوایل اسفند اولین کمیته را تشکیل دادیم و بعد از آن مصوباتی را درباره مدیریت منابع انسانی و آماده کردن محیط کار متناسب با شرایط ایجاد شده و همچنین انجام فعالیت هایی در راستای مقابله با کرونا، اجرایی کردیم.

وی اضافه کرد: سیستم کنترل تردد برای ورود به سازمان ها را که از قبل طراحی نموده بودیم به تست اولیه غربالگری کارکنانی که وارد سازمان می شوند مجهز کردیم. خوشبختانه این دستگاه آماده و تست مذکور بر روی آن نصب شد. این دستگاه دمای بدن را کنترل می نماید و اگر دما از حالت عادی بالاتر باشد، هشدار می دهد و مانع از ورود فرد به سازمان می گردد. علاوه بر آن، میزان حرارت بدن فرد به مدیر سازمان اعلام می گردد.

قائم مقام سازمان جهاد دانشگاهی واحد خواجه نصیر درباره ادامه فرایند فعالیت های این مجموعه با وجود شیوع کرونا گفت: یکی از گام هایی که برداشتیم این بوده که بین کار و رعایت پروتکل پیشگیری از ابتلا به کرونا تعادل ایجاد کردیم. ما بنا را بر این گذاشتیم که پروژه های جهاد دانشگاهی به هیچ عنوان متوقف نگردد و از زمانبندی ها عقب نیفتند. با ایجاد فرهنگ جدیدی از کار در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر کوشش کردیم تا این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

خدادادی ادامه داد: پروژه های جهاد دانشگاهی عمدتا پروژه های فناورانه هستند و منجر به ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار می شوند. به همین دلیل تاخیر در این پروژه ها یا متوقف شدن آن ها می تواند هزینه های زیادی برای کشور داشته باشد. ما بالغ بر 9 پروژه را با استفاده از ابزار دورکاری بعضی پرسنل و رعایت فاصله گذاری اجتماعی افرادی که باید در محل کار حضور داشته باشند، در حال حاضر در حال انجام داریم.

وی اظهار داشت: یکی از این پروژه ها، ساخت سیستم های کنترل تردد مورد استفاده در ایستگاه های مترو است. این سیستم ها در حال حاضر، در پروژه های در حال انجامی شرکت متروی تهران، به کار گرفته می شوند.

قائم مقام سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر با اعلام این که در روزهای آینده نصب تجهیزات کنترل تردد در ایستگاه های خط 3 متروی تهران شروع می گردد، گفت: نصب سیستم های تردد در ایستگاه های خطوط دیگر هم در برنامه سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر قرار گرفته است.

خدادادی در ادامه درباره یکی از مهم ترین طرح های فناورانه این سازمان که جزو 31 طرح فناورانه جهاد دانشگاهی است، گفت: یکی از طرح های اساسی که بالغ بر هشت سال است در جهاد دانشگاهی بر روی آن کار شده و اولین یا دومین پروژه ای بوده که شرکت نفت فراوری آن را در داخل کشور تصویب نموده، پروژه طراحی و ساخت پمپ درون چاهی است. این پمپ هنگامی به کار گرفته می گردد که بخواهند از چاه های نیمه فعال نفت استخراج نمایند. ساخت این پمپ از سال 98 شروع شد و امیدواریم در آینده نزدیک اخبار خوبی از این پروژه شنیده گردد.

وی در انتها اظهار کرد: ان شاءالله به یاری یکدیگر و به خصوص ورود نسل جوان در عرصه های مختلف جامعه، بتوانیم شعار ما می توانیم را در کشور هر چه بیشتر محقق سازیم. ما اطمینان داریم که نسل جوان چندین برابر بیشتر از ما می تواند در راستای تحقق این شعار گام بردارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1055

به "نصب سیستم های کنترل تردد در ایستگاه های خط 3 متروی تهران در روزهای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب سیستم های کنترل تردد در ایستگاه های خط 3 متروی تهران در روزهای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید