مقبره ناظم الاطبای کرمانی بازسازی می گردد

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا علیزاده عصر سه شنبه در جلسه انجمن آثار مفاخر فرهنگی استان کرمان گفت: رکن اصلی انجمن مفاخر استان کرمان کمیته علمی آن است و دستورکارهای انجمن و موارد مرتبط در کمیته علمی آنالیز می گردد.

مقبره ناظم الاطبای کرمانی بازسازی می گردد

وی اضافه کرد: کمیته علمی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با ترکیب جدید خود از سال 95 آغاز به کار کرد و یک تیم علمی و دانشگاهی است که توانسته نتایج پرباری طی دو سال گذشته داشته است.

علیزاده تاکید نمود: علاوه بر برگزاری همایش ملی ناظم الاطبا در کرمان برنامه های دیگری از جمله ساخت و جانمایی تندیس، نام گذاری یکی از اماکن عمومی شهر کرمان با یاری شهرداری به این نام و نصب یادمان در محل مقبره ناظم الاطباء در خیابان مولوی تهران و ... است.

وی مطرح نمود: همایش ناظم الاطباء در پاییز سال آینده برگزار می گردد و برآورد هزینه این همایش و چاپ پنج کتاب از این دانشمند کرمانی 400 میلیون تومان است که 100 میلیون تومان آن مربوط به تالیف و چاپ کتابها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان بیان داشت: تصیح و تالیف چهار کتاب بر عهده دانشگاه شهید باهنر کرمان و یک کتاب برعهده دانشگاه علوم پزشکی کرمان است که چاپ این کتاب ها بر عهده اداره کل ارشاد اسلامی شمال استان کرمان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 172

به "مقبره ناظم الاطبای کرمانی بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقبره ناظم الاطبای کرمانی بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید