مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی گشت

به گزارش آی تی گپ، براساس اعلام شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حسن عباس زاده به عنوان سرپرست جدید مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی و از تلاش های علی اصغر گودرزی فراهانی در طول تصدی این مدیریت قدردانی شد.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی گشت

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، آیین تکریم و معارفه مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز (سه شنبه، چهارم آذرماه) با حضور بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از مدیران ارشد این شرکت برگزار گشت.

در این آیین حسن عباس زاده به عنوان سرپرست جدید مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی و از تلاش های علی اصغر گودرزی فراهانی در طول تصدی این مدیریت قدردانی شد.

بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این آیین با تأکید بر جایگاه ویژه و مهم مدیریت برنامه ریزی و توسعه، اظهار کرد: باید با همکاری و تدبیر به سمت توسعه هدفمند و هوشمندانه در جهت اعتلای صنعت پتروشیمی ایران حرکت کرد و دستاوردهای ارزشمندی را برای این صنعت پیشرو محقق کرد.

وی ادامه داد: مدیریت برنامه ریزی و توسعه در تحقق راهبردهای صنعت تاثیرگذار است و در دو سال گذشته تلاش شد تا این واحد بیش از گذشته در توسعه صنعت نقش آفرین باشد.

محمدی به انتخاب مدیر جدید این واحد اشاره کرد و گفت: استفاده از تجربه و جوانی مدیریت جدید برای واحد برنامه ریزی و توسعه می تواند به تحولاتی نوین و اثربخش منجر شود و در فضای همکاری می توان برنامه های مختلف تدوین شده را تحقق بخشید.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز کارکنان مدیریت برنامه ریزی و توسعه این شرکت از بیش از 30 سال خدمت علی اصغر گودرزی فراهانی در صنعت پتروشیمی ایران و نائل شدن ایشان به افتخار بازنشستگی قدردانی کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1438

به "مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید