مدال آوری خوزستانی ها در مسابقات جودو جوانان کشور

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران/خوزستان تیم خوزستان در رقابت های جودو جوانان کشور به چهار مدال رسید و کاپ اخلاق را هم ازآن خود کرد.

مدال آوری خوزستانی ها در مسابقات جودو جوانان کشور

امید مطیری مربی تیم جودو جوانان خوزستان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهارکرد: این مسابقات روز گذشته (شنبه) در تهران به خاتمه رسید. خوزستان با هشت جودوکار در این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی جوانان را نیز داشت، حضور پیدا نموده بود که حاصل آن کسب یک طلا و سه مدال برنز و بعلاوه دو مقام پنجمی بود.

وی با بیان این که خوزستان در بخش تیمی در رده پنجم نهاده شد، اضافه نمود: در وزن 73 کیلوگرم محراب دارایی توانست با شکست تمام حریفان خود و با ارائه عملکردی خوب، مدال خوش رنگ طلا را به دست آورد. محمدامین رکابی در مسابقات وزن 66- کیلوگرم در دور اول مسابقات استراحت داشت و در دور دوم و سوم توانست رقبای خود را با ضربه فنی از پیش رو بردارد. او در نیمه نهایی مبارزه را واگذار کرد و به جدول بازنده ها راه پیدا کرد. او در ادامه نیز توانست با کسب دو برد به نشان برنز برسد.

مربی تیم جودو جوانان خوزستان گفت: در وزن 81- کیلوگرم نیز مرتضی مطیری توانست در سه مبارزه او خود به فزونی برسد اما در ملاقات چهارم مغلوب گردید و به شانس مجدد رفت. او در این مرحله توانست به دو برسد و عنوان سومی را کسب کند. در سنگین وزن، رضا ماکنانی با سه برد و یک باخت توانست مدال برنز را ازآن خود کند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد جودوکاران خوزستانی و قدردانی از تمام کسانی که در این موفقیت ها نقش داشتند به ویژه هیات استان و مهرافشار دبیر هیات، مطرح نمود: نفرات برتر علاوه بر دعوت به اردوی تیم ملی جودو جوانان، جوایز نقدی خود را نیز پای سکو دریافت کردند. ضمن این که کاپ اخلاق این مسابقات به تیم خوزستان رسید. بعلاوه سیدامید جعفری از خوزستان به عنوان داور در مسابقات نوجوانان و جوانان کشور قضاوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1957

به "مدال آوری خوزستانی ها در مسابقات جودو جوانان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال آوری خوزستانی ها در مسابقات جودو جوانان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید