مدارس پایتخت تا اطلاع ثانوی غیرحضوری است

به گزارش آی تی گپ، سخنگوی آموزش و پرورش تهران با اشاره به شرایط قرمز پایتخت بدنبال شیوع ویروس کرونا، گفت: چنانچه تا زمان شروع سال تحصیلی (15 شهریور) تهران در شرایط قرمز به سر برد، همه کلاس ها در تمامی پایه های تحصیلی تا اطلاع ثانوی به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

مدارس پایتخت تا اطلاع ثانوی غیرحضوری است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، مسعود ثقفی در تبادل نظر با ایسنا در این باره اضافه نمود: دانش آموزان پایه اول بدلیل اینکه سال اول ورود به مدرسه را در پیش دارند ضروری است ارتباطی عاطفی با معلم خود برقرار نمایند لذا ممکن است در یکی ـ دو هفته اول سال تحصیلی با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدرسه بروند تا این ارتباط هرچه بهتر برقرار گردد.

وی با اشاره به نگرانی خانواده های این دسته از دانش آموزان در صورت حضور در مدرسه تاکید نمود: والدین توجه داشته باشند که این تدابیر با در نظر دریافت شرایط قرمز تهران لحاظ شده است که در این صورت تمامی پایه ها به صورت غیر حضوری خدمات آموزشی را دریافت خواهند کرد و صرفا کلاس اولی ها وارد مدرسه ای می شوند که جز آنها کسی داخل آن نیست بنابراین پروتکل ها از نظر بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد.

سخنگوی آموزش و پرورش تهران ادامه داد: چنانچه شرایط تهران از قرمز به زرد تغییر کند، تدبیر دیگر در نظر گرفته شده برای آموزش ترکیبی یعنی آموزش نیمه حضوری که پیش از این جزییات آن از سوی مسئولان اعلام شده، اجرا خواهد شد.

وی اضافه نمود: در این شرایط ممکن است کلاس ها زوج و فرد و دانش آموزان با تعداد کمتری در مدارس حاضر شوند.

ثقفی همچنین به آن دسته از مدارس غیرانتفاعی تهران که برای جلب اعتماد والدین، سال تحصیلی را برای کلاس اولی ها شروع نموده اند، هشدار داد و گفت: در حالیکه به تخلف این مدارس رسیدگی می کنیم از والدین نیز می خواهیم در صورت مشاهده، موارد تخلف را به آموزش و پرورش تهران اعلام نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1270

به "مدارس پایتخت تا اطلاع ثانوی غیرحضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس پایتخت تا اطلاع ثانوی غیرحضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید