محمدرضا مهاجری: ما هم مانند همه تیم ها دوست داریم بازیکنی چون شجاعیان داشته باشیم، هنوز احتیاج به بازیکن جدید داریم

به گزارش آی تی گپ، محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تأکید کرد، این تیم برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم لیگ برتر نیازمند بازیکن جدید است.

محمدرضا مهاجری: ما هم مانند همه تیم ها دوست داریم بازیکنی چون شجاعیان داشته باشیم، هنوز احتیاج به بازیکن جدید داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدرضا مهاجری پس از دیدار محبت آمیز تیمش مقابل پرسپولیس که به نتیجه تساوی بدون گل انجامید، گفت: خدا را شکر بازی تدارکاتی خوبی بود. این آخرین بازی تدارکاتی ما بود. سعی کردیم در تعطیلات به خوبی خودمان را آماده کنیم. در کل امروز توانستیم 70 درصد کار ها را انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه اضافه کرد: تیم ما هنوز به یکی دو بازیکن جدید نیاز دارد. دیدید در بازی امروز چند موقعیت گل مناسب داشتیم، اما از آنها نتوانستیم استفاده کنیم. تیم باید تقویت گردد چراکه در بازی های رسمی مقابل تیم هایی مانند استقلال یا پرسپولیس فرصت زیادی برای گلزنی به وجود نمی آید و باید از فرصت ها نهایت استفاده را برد.

وی در واکنش به اعتراضاتی که در این بازی محبت آمیز به داور داشت, توضیح داد: خودتان دیدید که چه اتفاقاتی رخ داد، اما به هرحال این مسائل مزه بازی است و دیگر بحثی نداریم. به داوران این بازی خسته نباشید می گویم.

مهاجری درباره اینکه قرار است در نیم فصل دوم از سیستم یاری داوری ویدئو یی (VAR) استفاده گردد, خاطر نشان کرد: این اتفاق خیلی خوبی است، اما به شرط اینکه بتوانیم این طرح را کامل اجرا کنیم و فرصت سوزی نکنیم. اگر این موضوع به خوبی اجرا گردد مطمئناً یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران رخ خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز راجع به دلایل غیبت یوسف سیدی در بازی محبت آمیز مقابل پرسپولیس گفت: این بازیکن در تمرینات نا آماده بود، چون دچار کشیدگی عضله شده است. فکر می کنم دوشنبه یا سه شنبه بازیکنان مان به شرایط خوب برای بازی های لیگ خواهند رسید.

وی درباره اینکه مدیران باشگاه ماشین سازی هنوز پیگیر بازگشت داریوش شجاعیان به این تیم هستند, گفت: همه تیم ها دوست دارند بازیکنی مانند شجاعیان داشته باشند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 191

به "محمدرضا مهاجری: ما هم مانند همه تیم ها دوست داریم بازیکنی چون شجاعیان داشته باشیم، هنوز احتیاج به بازیکن جدید داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا مهاجری: ما هم مانند همه تیم ها دوست داریم بازیکنی چون شجاعیان داشته باشیم، هنوز احتیاج به بازیکن جدید داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید