صادقی: اگر VAR بود، نتایج واقعی تر می شد

به گزارش آی تی گپ، سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید اگر سیستم کمک داور ویدئویی در فوتبال ایران بود، نتایج واقعی تر بود.

صادقی: اگر VAR بود، نتایج واقعی تر می شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان، اظهار کرد: درباره تیم خودمان باید بگوییم در راستا پیشرفت قرار داریم و وقتی فوتبال خوبی بازی می کنیم، قطعا نتایج هم بهتر می شود و باید صبور باشیم. فوتبال خوب و مالکانه ارائه می دهیم و الان جز بهترین تیم ها هستیم.

وی درباره تیم فوتبال پیکان هم گفت: می دانیم پیکان تاکتیکی است و بازی نزدیک و درگیرانه داریم. امیدوارم بتوانیم فوتبال خوبی ارائه بدهیم و حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

صادقی همچنین درباره مشکل گلزنی تیمش هم گفت: سعی کرده ایم روی این موضوع کار کنیم و ضعف خودمان را برطرف کنیم. در 21 سال گذشته برای دربی خودرو سازان، حساسیتی در بین مدیران سایپا ندیدم. برعکس مدیران پیکان همیشه حساس بودند برابر سایپا برنده باشند. کسانی که در پیکان هستند، از دوستان ما هستند. مهدی تارتار همیشه فوتبال جوانمردانه ای ارائه کرده و از او به خاطر این موضوع تشکر می کنم. آنها فصل قبل با بازی خوبی که ارائه کردند، باعث شدند ما در لیگ بمانیم.

صادقی درباره اعتراض به داوری هم گفت: داوران ما جوان شده اند و گاهی اشتباهات تاثیرگذار دارند. ما الان VAR نداریم و اگر داشتیم نتایج واقعی تر بود و مربیان و تیم ها تمرین می کنند و امیدوار هستند با اشتباهات داوری نتایج از دست نرود. در بازی فینال لیگ قهرمانان هم دو پنالتی درست اعلام شد و پرسپولیس چیزی از تیم حریف کم نداشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1499

به "صادقی: اگر VAR بود، نتایج واقعی تر می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: اگر VAR بود، نتایج واقعی تر می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید