محسنی بندپی: افزایش قیمت نان قانونی نیست

به گزارش آی تی گپ، استاندار تهران با اشاره به این که افزایش هزینه های نانوایان در کارگروهی در حال آنالیز است و پس از تصویب نرخ جدید اعلام خواهد شد، اضافه کرد: در حال حاضر افزایش قیمت نان قانونی نیست و با متخلفین برخورد خواهد شد.

محسنی بندپی: افزایش قیمت نان قانونی نیست

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران اظهار کرد:بعضی نانوان ها در مورد افزایش قیمت حامل های انرژی و حقوق و دستمزد کارگران مباحثی مطرح می نمایند که در حال آنالیز و کارشناسی است به همین دلیل کارگروهی مشغول آنالیز است تا به نرخی که این افزایش ها را پوشش دهند برسند، اما در حال حاضر اتحادیه ها نباید افزایش قیمتی داشته باشند.

وی تاکید نمود: هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت نان تصویب نشده و هر نانوایی که افزایش قیمت داشته باشد خلاف آیین نامه است و با وی برخورد خواهد شد، البته نانوایان هم این اطمینان را داشته باشند که این موضوع در راستا آنالیز است و پس از تصویب افزایش قیمتی که پوشش افزایش هزینه های آن ها را بدهد اعمال خواهد شد.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد فرایند تزریق واکسن در استان تهران نیز گفت: از 602 هزار واکسنی که در اختیار استان تهران نهاده شده تا به امروز 407 دوز یعنی معادل 72.5 درصد تزریق شده و در این راستا همکاری خوبی میان دستگاه های مختلف شکل گرفته که برای مکان های تزریق واکسن دستگاه های مختلف اقدام نموده اند. در حال حاضر 75 ساله به بالا می توانند در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نمایند که به آن ها اطلاع رسانی لازم داده خواهد شد.

وی توضیح داد: فرایند واکسیناسیون با سرعت در حال طی شدن است و امیدواریم با واکسن های خریداری شده و ورود واکسن های فراوری داخل، گروه های سنی بالای 60 سال براساس اولویت بندی که اجرا شده هرچه زودتر تزریق واکسن آن ها انجام گردد.

محسنی بندپی در بخش دیگری از سخنان خود در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در سال 1400 گفت: علاوه بر ارزیابی عملکرد دستگاه های مختلف در مورد تحقق مصوبات مربوطه به آن ها در جلسه، موضوع دیگری که در این جلسه مورد بحث و آنالیز نهاده شد احداث مجتمع های صنفی در بعضی شهرستان های استان تهران که ظرفیت های لازم را در اراضی غیر زراعی دارند به این شکل که بعضی از این شهرستان ها اراضی دارند که قابل استفاده زراعی نیست که مقرر شد برای تغییر کاربری آن ها جهاد کشاورزی نظر خود را اعلام کند تا برای احداث واحد های صنفی که ارزش افزوده دارند سرعت کار افزایش پیدا کند.

استاندار تهران آنالیز ظرفیت های بودجه برای مشوق های بخش کشاورزی را یکی دیگر از دستور کار های این جلسه خواند و اضافه نمود: ظرفیتی در قانون بودجه 1400 پیش بینی شده تا برای کشاورزانی که از خشکسالی و یا سیلاب آسیب دیده اند بخگرددگی وام ها در نظر گرفته گردد که این موضوع در این جلسه مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1747

به "محسنی بندپی: افزایش قیمت نان قانونی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسنی بندپی: افزایش قیمت نان قانونی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید