لیگ قهرمانان اروپا، بارسا و بایرن به هم رسیدند، فینال زودهنگام در مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش آی تی گپ، در شب دوم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های بایرن مونیخ و بارسا حریفان خود را شکست دادند.

لیگ قهرمانان اروپا، بارسا و بایرن به هم رسیدند، فینال زودهنگام در مرحله یک چهارم نهایی

با ما سفر کنید و با ارزانترین تور اروپا 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب با دو ملاقات دیگر پیگیری شد و طی آن تیم های بارسا و بایرن با غلبه بر حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی به یکدیگر برخورد کردند.

بارسا که در بازی رفت در ایتالیا نتیجه ای بهتر از یک بر یک مقابل ناپولی کسب نکرده بود در بازی برگشت با درخشش لیونل مسی پیروز شد حریف چغرش را سه بر یک شکست دهد. لگنت(10)، مسی(23) و سوارز(1+45 از روی نقطه پنالتی) برای بارسا پیروز به گلزنی شدند و اینسینیه (5+45) تک گل ناپولی را به ثمر رساند تا این بارسا باشد که در مجموع 4 بر یک برنده این بازی لقب بگیرد.

مسی در نیمه اول این بازی ستاره بی چون وچرای تیمش بود. او غیر از گل زیبایی که به ثمر رساند با یک توپ ربایی سریع باعث شد کولیبالی مجبور به خطای پنالتی روی او گردد. ضمن اینکه داور به همراه وار یک گل سالم مسی را نیز در تصمیمی عجیب خطای هند تشخیص داد.

در آلمان بایرن مونیخ بعد از پیروزی سه بر صفر در بازی رفت با خیال آسوده تری بازی را شروع کرد و خیلی زود هم به گل رسید. شاگردان فلیک این بازی را با گل های لواندوفسکی(10 از روی نقطه پنالتیو78) ، پرشیچ (24) و توایسو(76) در مقابل تک گل ابراهام(44) به نفع خود به سرانجام برد. بایرن در مجموع با نتیجه 7 بر یک پیروز به شکست چلسی شد و نشان داد یکی از مدعیان کسب جام است.

بدون شک رویارویی بارسا و بایرن در مرحله یک چهارم نهایی یک فینال زودرس در لیگ قهرمانان خواهد بود.

ضمن اینکه لواندوفسکی با دو گلی که در بازی امشب تیمش به ثمر رساند با 13 گل به تنهایی همچنان آقای گل مسابقات ماند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1322

به "لیگ قهرمانان اروپا، بارسا و بایرن به هم رسیدند، فینال زودهنگام در مرحله یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، بارسا و بایرن به هم رسیدند، فینال زودهنگام در مرحله یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید